امام جمعه شاهرود:

انتخابات منشاء تحولات کشور است

میامی نیوز_امام جمعه شاهرود انتخابات را منشأ تحولات مهم کشور برشمرد و گفت: ناامید کردن مردم حربه دشمن در انتخابات پیش رو است.

کد خبر : 7596
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 12:08

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه کمرنگ جلوه دادن و کم اهمیت نشان دادن انتخابات همواره در دستور کار دشمنان بوده و هست، ابراز داشت: دشمن برای رسیدن به مقاصد مورد نظر خود می کوشد تا مردم را ناامید و از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف سازد.

وی افزود: در پاسخ به این توطئه‌ها باید گفت که انتخابات همواره منشأ تحولات بزرگی در کشور بوده است و حضور مردم در عرصه‌های مختلف و برهه‌های حساس توانسته تحول مطلوب ایجاد کند.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه ملت ایران باید مراقب انواع حربه‌ها و دسیسه چینی‌های دشمن باشند، ابراز داشت: دشمن برای رسیدن به مقاصد شوم خود جوانان را هدف آمال خود قرار داده و می‌کوشند تا بین آنها و نظام جدایی ایجاد کند اما غافل از اینکه نسل جدید هوشیار است و این حربه‌ها را خنثی می‌کنند.

امینی ضمن بیان اینکه برخی نامزدها برای کسب آرا و جلب مردم فقط به نقد وضع موجود می‌پردازند، تصریح کرد: هنر واقعی در این نهفته که نامزدها بتوانند برنامه‌های عملیاتی برای رفع مشکلات و ایجاد تحول و تغییر در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

امام جمعه شاهرود افزود: از مردم نیز انتظار می‌رود که طبق روال انتخابات‌های برگزار شده سنوات قبل پر قدرت پای صندوق‌های رأی حضور یابند و برای انتخاب اصلح به صاحبان ایده و تحول رأی دهند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.