سامانه بارشی وارد استان سمنان می شود

میامی نیوز_نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از روز سه شنبه و چهارشنبه سامانه کم فشار بارشی وارد استان سمنان خواهد شد.

کد خبر : 7658
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 9:20

به گزارش میامی نیوز،پیش بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد که طی امروز و فردا جو نسبتاً پایداری در استان سمنان برقرار خواهد بود. نگاهی به نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که کیفیت هوای سمنان و نقاط صنعتی این استان طی روزهای آتی کاهش خواهد یافت.

رشد آلاینده‌های جوی به ویژه برای نقاط صنعتی استان سمنان از جمله پیش بینی‌های سازمان هواشناسی است. با فعالیت سامانه بارشی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط از استان به خصوص نواحی شمالی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

در نتیجه باید گفت هوای امروز سمنان با آلودگی همراه است اما از فردا کم کم شاهد ورود سامانه کم فشار بارشی به این استان به خصوص نواحی شمالی خواهیم بود.

کاهش دمای هوا در اکثر نقاط استان سمنان

سازمان هواشناسی اعلام کرده بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، میزان افزایش غبار و آلاینده‌های جوی در مناطق غربی و صنعتی استان سمنان بیشتر است.

دمای هوا در اکثر نقاط استان سمنان نیز کاهش خواهد یافت بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان از ۱۵ و پنج برای روز دوشنبه به ۹ و دو درجه بالای صفر در روز چهارشنبه کاهش خواهد یافت.

شاهرود نیمه ابری است و به مرور با ورود سامانه بارشی شاهد افزایش ابرها در این شهرستان خواهیم بود برای ارتفاعات شمال شهرستان بارش باران و برف پیش بینی شده است.

شاهرود میزبان یک جبهه هوای کم فشار و سرد و بارش زا

شاهرود اما از یکشنبه هفته آینده میزبان یک جبهه هوای کم فشار و سرد و بارش زا خواهد بود. دامغان امروز جو پایداری دارد و از روز چهارشنبه در ارتفاعات این شهرستان شاهد بارش خواهیم بود.

برای روز چهارشنبه نیز وزش باد شدید در این شهرستان پیش بینی شده است. در گرمسار نیز امروز جو پایداری را شاهد هستیم اما از فردا و با ورود سامانه کم فشار بارشی به استان سمنان گرمسار بعد از مدت‌ها شاهد بارش خواهد بود.

بیشینه و کمینه دمای هوای گرمسار نیز از ۱۷ و ۹ درجه بالای صفر برای امروز به ۱۵ و هفت درجه بالای صفر در روز آینده تغییر خواهد کرد.

برای دیگر نقاط استان سمنان نیز جوی پایدار برای امروز پیش بینی شده است و از فردا کم کم سامانه بارشی وارد استان و به خصوص نواحی شمالی خواهد شد. در ابتدای هفته آتی هم شاهد بارش در استان سمنان خواهیم بود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.