امام جمعه مهدیشهر:

مشکلات کشور بزرگ نمایی می شود

میامی نیوز_امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا حضور مردم در صحنه‌هایی مانند انتخابات را کمرنگ کنند، گفت: بزرگ نمایی مشکلات و تسمخر حضور میلیونی مردم از حربه‌های دشمن است.

کد خبر : 7598
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 - 12:13

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر در مصلای این شهر ضمن اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت اجلاسیه نماز، ابراز کرد: همان‌طور که معظم‌له نیز اشاره کردند، نماز برای بدن به مثابه روح است و اگر بدن روح نداشته باشد، زنده نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه انسان بدون نماز حیات معنوی ندارد، افزود: نماز نسبت به همه نیازهای انسان مانند هوا است و این نشان دهنده اهمیت نماز است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید داشتند، همه عبادت‌ها و خدمت‌هایی که انسان انجام می‌دهد، به نماز وابسته است.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه اگر نماز انسان قبول شود، همه خدمات او هم قبول خواهد شد، تاکید کرد: همه اعمال ما به نماز بستگی دارد از سوی دیگر نماز نخستین الزام حاکمیت صالحان است و اگر حکومت امام زمان (عج) نیز برپا شود، نخستین کار ایشان اقامه نماز خواهد بود.

بارانی با بیان اینکه باید نماز را در بین خانواده‌ها و فرزندانمان گسترش دهیم، گفت: نباید از نماز فاصله گرفت و در این زمینه خانواده‌ها بسیار نقش دارند.

وی با اشاره به نقش کلیدی مردم در انقلاب اسلامی، بیان کرد: علی (ع) می‌فرمایند توده‌های مردم تکیه گاه دین هستند و به همین دلیل دشمن شگردهایی را به کار می‌برد که حضور مردم را در صحنه‌ها کمرنگ کند و یکی از این شگردها، تمسخر حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه در فضای مجازی و ماهواره‌ها بارها حضور میلیونی مردم مورد تمسخر قرار می‌گیرد، افزود: دشمن برای عدم حضور مردم تردید افکنی را نیز در دستور کار قرار می‌دهد و تلاش دارد تا مردم از آینده مأیوس شود و در این راه نکات منفی را بزرگ نمایی می‌کند.

بارانی با بیان اینکه هر نظامی مشکلاتی دارد و در کشورمان هم گرانی و مشکلات اقتصادی وجود دارد و مدیرانی هم هستند که مشکل دارند و در همه نظام‌ها وجود دارد، بیان کرد: دشمنان اما آنچنان ماجرا را بزرگ می‌کنند که گویی تمام نظام اسلامی مشکل دارد لذا باید تا انتخابات هوشیار بود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.