۱۲۰ نفر نامزد انتخابات مجلس دراستان سمنان هستند

میامی نیوز- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با اعلام رای جدید شورای نگهبان، مجموعاً ۱۲۰ نفر در چهار حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی استان رقابت می‌کنند.

کد خبر : 7663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1402 - 7:56

به گزارش میامی نیوز،ضمن اشاره به اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص تأیید صلاحیت داوطلبان حضور در انتخابات مجلس بیان کرد: پس از رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای نگهبان نظر نهایی خود را در خصوص چهار حوزه انتخابیه استان سمنان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه بعد از تصمیم شورای نگهبان در نهایت ۹ نفر از داوطلبان تأیید صلاحیت شدند، افزود: تعداد نامزدهای انتخاباتی استان سمنان از ۱۱۱ نفر به ۱۲۰ نفر افزایش پیدا کرد.

دبیر انتخابات استان سمنان با بیان اینکه این افراد در نهایت در انتخابات یازدهم اسفند ماه در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان با هم به رقابت خواهند پرداخت، تاکید کرد: تکلیف چهار کرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی استان با رأی مردم در اسفند ماه امسال روشن می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه با تأیید صلاحیت شورای نگهبان، چهار نفر به نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه افزوده شد، بیان کرد: دو نفر در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی افزوده شدند.

وی با بیان اینکه با تأیید شورای نگهبان دو نفر از حوزه انتخابیه دامغان و یک نفر نیز در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان به رقابت انتخاباتی استان سمنان افزوده شدند، افزود: رسیدگی به اعتراضات داوطلبین تا ۱۹ بهمن توسط شورای محترم نگهبان ادامه دارد در نتیجه امکان تغییر فهرست بازهم وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر استان سمنان اندیشیده شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.