۲نامزد انتخابات مجلس دراستان به لیست تایید شده ها اضافه شد

میامی نیوز- دبیر ستاد انتخابات استان سمنان از تایید صلاحیت دو نفر دیگر از نامزدهای انتخابات در استان خبر داد و گفت: تعداد نامزدهای انتخابات مجلس به ۱۲۲ نفر رسید.

کد خبر : 7676
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 8:54

به گزارش میامی نیوز،حسین شجاعی ضمن بیان اینکه دو نفر دیگر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با نظر شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند، تاکید کرد: این دو نفر در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه و همچنین گرمسار و آرادان تأیید صلاحیت شدند.

وی با بیان اینکه تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان به ۱۲۲ نفر رسید، افزود: در مجموع استان سمنان چهار حوزه انتخابیه دارد که شاهرود و میامی، سمنان مهدیشهر، سرخه، دامغان و همچنین گرمسار و آرادان در زمره این حوزه‌ها هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان بدون اشاره به نام نامرد های تأیید صلاحیت شده جدید، گفت: فهرست نهایی نامزدها نیز روز نوزدهم بهمن ماه مشخص می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان هم در حوزه انتخابیه استان سمنان تحت بررسی است، تاکید کرد: اسامی نامزدهای آن انتخابات نیز در استان روز نوزدهم بهمن ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: پنج نفر در حوزه انتخابیه استان سمنان در مجلس خبرگان نام نویسی کردند که صلاحیت یک نفر تاکنون رسماً اعلام شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.