ایجاد دوقطبی بین مردم ومسئولین،کلید واژه دشمنان است

میامی نیوز_امام جمعه میامی گفت: ایجاد دوقطبی بین مردم ومسئولین،کلید واژه دشمنان است.

کد خبر : 7839
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 14:42

به گزارش میامی نیوز،حجت السلام محمد عزیزی،امام جمعه میامی درخطبه های نماز جمعه ای هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به ولادت با سعادت امام زمان عجل الله گفت:اولین ثمره امام شناسی تشخیص حق از باطل است و انسان حق را از باطل تشخیص می‌دهد و باید ملاکی برای تشخیص حق از باطل وجود داشته باشد.

امام جمعه میامی افزود: کسانى که امام زمان را نمى‌شناسند اگر چه به ظاهر مسلمان باشند چنانچه در این حال بمیرند در حال جاهلیت از دنیا رفته‌اند. چنانکه پیامبر اکرم(ص)فرمود: «من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه؛ هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مردن جاهلیت از دنیا رفته است»

امام جمعه میامی در خطبه دوم با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد:بی فایده بودن انتخابات، انتخابات مهندسی شده، انتصابات، تخلف،تقلب، ایجاد دوقطبی های کاذب بین مردم و نظام،کلیدواژه های دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به بهانه تراشی دشمن به مشکلات اقتصادی بیان کرد:دشمن به دنبال ایجاد شکاف و جدایی بین مردم و نظام با دعوت به عدم مشارکت به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی است و مردم می‌بایست با موشکافی اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه میامی تصریح کرد: اقتصاد جدای از مشارکت نیست و برای ساختن اقتصاد کشور مشارکت حداکثری نیاز است.

وی با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح بیان کرد: کارآمد برای مدیریت جهادی کشور، دارای همت جهادی،بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه و اهل اجرای عدالت و مبارزه‌ با بی عدالتی، حرکت در جهت آرمان‌ها و مدیریت کشور، دوری از منفعت های شخصی و حزبی، پایبند به اقتصاد مقاومتی و پرهیز از بداخلاقی های انتخاباتی از ویژگی های مهم یک نماینده می باشد.

وی درپایان ضمن تاکید بر اهمیت حضور درانتخابات،از همه مردم خواست تا با حضور پرشور خود در انتخابات ۱۱ اسفند،بار دیگر دشمنان این نظام را ناامید کنند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.