فرمانده سپاه ناحیه میامی:

خبرنگار:رضا مهدیان

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

میامی نیوز_فرمانده سپاه ناحیه میامی از توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی و 53 سری جهیزیه بین نیازمندان به همت بسیج سازندگی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 8072
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 12:18

به گزارش میامی نیوز،محمدمهدی اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم

.فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و… نیز ارائه داده است. اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد. اسماعیلی گفت: دیدار شورای جهادی و جهادگران شهرستان با امام جمعه، افتتاح پروژه آسفالت روستای ارمیان، افتتاح مخزن آب روستای حق‌الخواجه، برپایی میز خدمت در نماز جمعه از جمله مهترین برنامه‌های این هفته است. وی افزود: همچنین افتتاح گلخانه در روستای ری آباد، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کالپوش، دوره توانمندسازی گروه‌های جهادی، سرکشی از خانواده جهادگر برتر و فعال عرصه جهادی و واکسیناسیون و انجام خدمات دامپزشکی رایگان از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.