لباس محلی و قدیمی شهرستان میامی

لباس محلی و قدیمی شهرستان میامی

میامی نیوز_شهرستان میامی به علت شرایط جغرافیایی مختلف هر قسمت از آن دارای آب و هوای متفاوتی بوده که به همین دلیل لباس های محلی آنها متفاوت می باشد.

شهرستان میامی را بیشتر بشناسیم

شهرستان میامی را بیشتر بشناسیم

میامی مرکز شهرستان میامی و یکی از شهرهای استان سمنان است.جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، برابر با ۴،۵۶۶ نفر بوده‌است. این شهر دارای جاذبه‌های گردشگری می‌باشد که می‌توان شاه‌عباسی از دوران صفویه و در عمارت، آب‌انبار برجهای فراوان و کلاته‌های دزی و کلاچون و تفرجگاه سه چنار، آب پنفتنی، کوه قبله، کوه

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان:
درآمدهای مالیاتی استان سمنان ۶۰ درصد افزایش داشت
میامی نیوز_ مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: مودیان و فعالان اقتصادی ۴۳ هزار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در سال ۱۴۰۲ مالیات پرداخت کردند که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، ۶۰ درصد بیشتر بود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان
میامی نیازمند ایجاد کارخانه فرآوری
میامی نیوز- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی میامی، گفت: این شهرستان نیازمند ایجاد کارخانه‌ها و واحدهای فرآوری برای جلوگیری از خام فروشی است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان
میامی نیوز- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بارها موضوع توزیع عادلانه اعتبارات در استان مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: توزیع امکانات و منابع باید بر اساس شاخص‌ها صورت گیرد.
فرماندارمیامی:
پرورش مرغ لاین درمیامی افتتاح شد
میامی نیوز_ فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:
کارگران در خط مقدم نبرد تحمیلی اقتصادی هستند

میامی نیوز_سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کارگران در خط مقدم نبرد تحمیلی اقتصادی هستند و این نبرد اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه است.

فرماندارمیامی:
مردم سرمایه اصلی جامعه‌اند

فرماندار میامی گفت: مردم سرمایه اصلی جامعه‌اند و برای رشد سلامت و تندرستی آنها باید به‌دقت برنامه‌ریزی شود.