مردم نخواهند گذاشت آزاد راه حرم تا حرم از۳۵کیلومتری شاهرود عبور کند

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد قصد دارند با افکار مردم بازی کنند، گفت: مردم نخواهند گذاشت آزاد راه حرم تا حرم از ۳۵کیلومتری شاهرود بگذرد. به گزارش میامی نیوز به نقل از مهر، سید حسن حسینی شاهرودی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی پیرامون بررسی مشکلات راه های

کد خبر : 5341
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 10:46

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد قصد دارند با افکار مردم بازی کنند، گفت: مردم نخواهند گذاشت آزاد راه حرم تا حرم از ۳۵کیلومتری شاهرود بگذرد.

به گزارش میامی نیوز به نقل از مهر، سید حسن حسینی شاهرودی پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی پیرامون بررسی مشکلات راه های شهرستان شاهرود و پیگیری مطالبات مردم منطقه به میزبانی اداره کل راه و ترابری استان سمنان در شاهرود با بیان اینکه این اداره کل پنجاه سال قدمت دارد و سهم شهرستان ها از وجود این اداره چیست، در تکمیل صحبت خود ابراز داشت: اگر انصاف را در نظر بگیریم بیشترین سهم عدالت را در سطح استان اداره کل راه و ترابری به خود اختصاص داده است.

وی با یادآوری اینکه در شاهرود مطالبات بسیاری وجود دارد که از زمان قدیم نیز وجود داشت، تصریح کرد: امروز جاده شاهرود-گلستان یکی از آن مطالبات است چرا که شاهد هستیم محور دامغان-شمال، گرمسار-شمال و سمنان-شمال بازگشایی شده اما در شاهرود در تعریض جاده رضاخانی قدیمی نتوانستیم اقدامی انجام دهیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه اگر برای شاهرود فریادی می زنند برای ظلم است، ابراز داشت: باید دید چه اقدامی باعث می شود که مردم باید مطالبات خود را به صورت طومار بنویسند در شرایطی که بسیاری از مسائل کلان در کشور وجود دارد، برخی با موضوعاتی قصد دارند با افکار مردم بازی کنند، من می دانم که امکان ندارد آزاد راه حرم تا حرم از ۳۵کیلومتری شاهرود بگذرد اگر در آینده هم سعی کنند این کار را انجام دهند مردم نخواهند گذاشت.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: این را یقین بدانید که پروژه آزاد راه حرم تا حرم با این وضعیت اعتبارات دولت رخ نخواهد داد و مردم هم نخواهند گذاشت که حقی از آنها زایل شود و من این را برای مدیران آینده می گویم چرا که امروز این قضیه منتفی است.

وی با طرح این سوال که نمی دانم چرا برخی این مباحث را مطرح می کنند، افزود: برای مثال اداره ای که ۵۰سال است در شاهرود مستقر است و دارای بهترین خدمات به مرکز و غرب استان بوده صحبت از انتقال آن به مرکز استان می کنند این اداره کل حق و عدالت را همیشه اجرا کرده است و چرا باید چنین جوی را ایجاد کنیم؟

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه اداره کل راه و ترابری در بحث احداث و بهسازی ساختمان قدیمی خود با کمبود اعتبارات مواجه است، ابراز داشت: ساختمان کنونی اداره کل راه و ترابری استان سمنان ۵۰ساله است و استانداردهای لازم را ندارد اما از اعتبار خودشان قصد دارند ساختمان جدید را تکمیل کنند و حداقل اعتبارات نیز به این بخش داده نمی شود.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: در بحث ادغام اداره کل راه و ترابری و اداره حمل و نقل برخی افراد حرف هایی می زنند که هر چه می خواهیم سکوت کنیم و با عقلانیت مشکل را برطرف کنیم و در پی درایت و مدیریت باشیم عده ای نمی گذارند، دائم علم شده و فریاد می زنند.

وی با بیان اینکه برخی می گویند چرا من به عنوان نماینده مردم ساکت هستم، چراکه به این شیوه های زشت و غیر اخلاقی قائل نیستم، تصریح کرد: امروز برخی این شیوه ها را در رسانه ها ترویج می کنند و این رسانه ها سعی می کنند مردمی را که بیشترین شهید در استان را داده اند ناراحت و به آنها توهین کنند مگر ما نمی توانیم کانال های تلگرامی با هزاران عضو راه اندازی کنیم اما ثابت کردیم مردم شاهرود اخلاق مدار هستند.

نماینده مردم شاهرود و میامی با بیان اینکه پیگیر مطالبات مردمی هستیم، ابراز داشت: صبر ما هم اندازه ای دارد و نباید از آن سو استفاده کرد، مطالبات مردم به حق است و خواهان توسعه متوازن در سرتاسر استان هستیم، نباید گوشه ای از مشکلات را دید بلکه باید همه بخش ها را مد نظر قرار داد و در این راه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: همان طور که توقع داریم تهران اختیارات را به مرکز استان و از استان به شهرستان ها تفویض شود ما نیز باید نگاه ویژه ای به بخش ها و روستاها داشته باشیم.

وی افزود: در نهایت باید گفت ما نمایندگان استان تمام همت و توان خود را به کار خواهیم بست تا موارد مطالبات مردمی را پیگیری کنیم و راه حل مشترک ارائه دهیم تا توسعه متوازن در استان رخ دهد.

دبیر اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت فرودگاه شاهرود نیز ابراز داشت: مردم با خون و دل و بدون اعتبارات دولتی این فرودگاه را راه اندازی کردند و در دیدار با نوبخت و رئیس فرودگاه های کشور این امر عنوان شد که باید برای خروج از بن بست ها فرودگاهی داشته باشیم که با رویکرد صادرات محصولات کشاورزی و نه تردد مسافران بین دو شهر بخواهد به آن توجه شود.

حسینی شاهرودی در ادامه تصریح کرد: یقین بدانید که اگر این فرودگاه حمایت شود توسعه متوازن استان و منطقه را به دنبال خواهد داشت و معتقدیم که باید مردم را امیدوار کرد ولی در فضای مجازی مشاهده می کنیم که برخی احساس یاس می کنند و این بسیار نا مطلوب است، کمیته مردمی فرودگاه پیگیر امور است چراکه این امر از مطالبات مردمی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید یقین بدانیم تنها راه اندازی مرز هوایی ملاک توسعه نیست، افزود: باید به این امر اندیشه کرد آیا همتی در بخش صادرات و تولید وجود دارد؟ آیا تولیدکنندگان محصولات می توانند استاندارهای لازم برای بسته بندی استاندارد کشورهای خارجی را انجام دهند و اینها مسائلی است که باید پیگیری شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی همچنین گفت: امروز سرمایه گذاران بسیاری وجود دارند که به راحتی می توان آنها را به شاهرود متصل کرد لیکن مابقی امور باید به دست مردم و مسئولان پیگیری شود ما به دنبال سرمایه گذاری هستیم که سرمایه و کار را در شاهرود نهادینه کند و درآمد طرح های سرمایه گذاری شده در شهرستان باقی بماند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.