شب شعر فرآت در سرآب درمیامی برگزار شد

میامی نیوز_مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برگزاری شب شعر “فرآت در سرآب” با حضور شاعران و پیشکسوتان شعر و ادب فارسی در این شهرستان خبر داد. به گزارش میامی نیوز،رضا مهدیان شامگاه جمعه در خلال برگزاری شب شعر “فرآت در سرآب” که با حضور شاعران، ادیبان و علاقمندان به شعر و

کد خبر : 4932
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 - 14:37

میامی نیوز_مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برگزاری شب شعر “فرآت در سرآب” با حضور شاعران و پیشکسوتان شعر و ادب فارسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میامی نیوز،رضا مهدیان شامگاه جمعه در خلال برگزاری شب شعر “فرآت در سرآب” که با حضور شاعران، ادیبان و علاقمندان به شعر و ادب فارسی در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم تعداد ۱۲ نفر از پیشکسوتان شعر و ادب شهرستان با موضوع فرزند سه ساله امام حسین (ع) و مصائب آن اشعار سروده خود را قرائت کردند.

وی ضمن تصریح بر اینکه مدح ائمه اطهار به عنوان نوعی شعر آئینی بیشتر در ارتباط با مسائل معنوی و کرامات انسانی است، افزود: این شب شعر در واقع پیرامون وقایع عاشورا و حوادث صورت گرفته در آن و خصوصا آنچه بر حضرت رقیه (س) گذشت شکل گرفت.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی ضمن ابراز تأسف از اینکه بعضی از ترانه‌ها و شعرهایی را که در این زمینه در جامعه رواج پیدا کرده نامناسب است، گفت: در این بین نقش کانون مداحان، اداره فرهنگ و ارشاد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رفع بدعت ها و خرافات بسیار پر رنگ است.

اجرای کلیپ، مرثیه سرایی و قرائت مطالب ادبی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن شعر و ادب، بسیج ادارات، اداره کتابخانه های عمومی، اداره ورزش وجوانان و کانون پرورش فکری کودکان شهرستان میامی برگزار شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.