رسانه پل ارتباطی مردم ومسیئولین است

به گزارش میامی نیوز،، علیرضا عاشوری عصر پنج شنبه در اولین نشست خود با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد ضمن یادآوری این مطلب که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مدیران است افزود: زمانی می توانیم در مدت مسئولیت خود موفق باشیم که نسبت به یک منطقه اطلاعات خوب

کد خبر : 4495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 21:12

به گزارش میامی نیوز،، علیرضا عاشوری عصر پنج شنبه در اولین نشست خود با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان میامی برگزار شد ضمن یادآوری این مطلب که رسانه پل ارتباطی بین مردم و مدیران است افزود: زمانی می توانیم در مدت مسئولیت خود موفق باشیم که نسبت به یک منطقه اطلاعات خوب و کافی داشته و با انعکاس خواسته های مردم به ویژه در رسانه ها از نیازهای یک منطقه آگاه شویم.

وی با بیان این مطلب که میامی در سه حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری نه تنها در استان بلکه در کشور کم نظیر است خاطر نشان کرد: این شهرستان قطب کشاورزی است، هر چند قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده ولی همچنان کارهای زیادی برای انجام باقی مانده است.

مکانیزه نبودن اولین مشکل کشاورزی شهرستان

این مقام مسئول مکانیزه نبودن را اولین مشکل کشاورزان شهرستان میامی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با کارهای مطالعاتی که فرماندار و کارشناسان شهرستان در گذشته انجام داده اند و نشست های بعدی با کارشناسان مجرب شاهد رشد قابل قبول در کشاورزی این منطقه باشیم.

آشوری با بیان این مطلب که میامی با توجه به نزدیکی راه آهن و فرودگاه شاهرود، جاده ترانزیتی و نقطه اتصال چندین استان با یکدیگر، می تواند در صنعت رشد خوبی داشته باشد تصریح کرد: یکی از بی نظیرترین و زیباترین مناطق گردشگری در شهرستان میامی وجود دارد و باید در این حوزه با جدیت بیشتری ورود پیدا کرد.

وی با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی در این منطقه عنوان کرد: با وجود ورزشکاران مستعد باید شرایط ایده آل برای رشد ورزش شهرستان میامی ایجاد شود

علیرضا آشوری معاون فرماندار شهرستان میامی

همدلی و وفاق رمز موفقیت هر منطقه

معاون فرماندار میامی به رشد علمی و نقش آن در توسعه هر شهرستان اشاره و عنوان کرد: وجود دانشگاها و مراکز علمی برای تحقق و توسعه پایدار یک منطقه نقش بسزایی دارد به همین دلیل استفاده از نخبگان و موثران را اولویت کاری خود می دانیم.

آشوری همدلی و وفاق را رمز موفقیت هر منطقه برشمرد و ابراز داشت: مدیریت شهری همواره با چالش های فراوانی روبرو بوده و تداوم این چالشها باعث کاهش رفاه اجتماعی و به تبع مهاجرت مردم به مناطق دارای امکانات و رفاه بیشتر خواهد بود پس می طلبد تا مسئولان با کمک رسانه ها ضمن شناسایی چالشها به رفع آن بپردازند.

وی در خاتمه با اشاره به نقش مهم رسانه ها در ایجاد تعامل میان مردم و مسئولان تاکید کرد: رسانه های دیداری و شنیداری می توانند نقش مثبت، مؤثر و سازنده ای در ایجاد و انعکاس تعامل میان مسئولان نظام و مردم داشته باشند.

نمایندگان و خبرنگاران رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها نیز در این نشست صمیمی ضمن بیان مشکلات رسانه ها پیرامون ارتباط با مسئولان و همچنین نبود روابط عمومی های ثابت و متخصص این بخش در ادارات شهرستان میامی، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود وضعیت اطلاع رسانی شهرستان ارائه کردند.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.