سه هزار و ٨٠٠ مسافر نوروزی در مدارس میامی پذیرش شدند

علی اصغر وحیدی روز جمعه درگفت وگو با میامی نیوز ، افزود: ۱۵ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس و اقامتگاه خانه معلم برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.وی بابیان اینکه ۳۴۹ خانوار تاکنون پذیرش شدند، گفت : از این تعداد یکهزار و ۷۹۶ نفر از فرهنگیان تاکنون در مدارس اسکان

کد خبر : 3220
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 20:24

علی اصغر وحیدی روز جمعه درگفت وگو با میامی نیوز ، افزود: ۱۵ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس و اقامتگاه خانه معلم برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی بابیان اینکه ۳۴۹ خانوار تاکنون پذیرش شدند، گفت : از این تعداد یکهزار و ۷۹۶ نفر از فرهنگیان تاکنون در مدارس اسکان یافتند.
وی با تقدیر ازکارکنان ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان، بر ارائه خدمات مطلوب در شان و منزلت میهمانان تاکید کرد،واظهار داشت: خدمت به زائران ومسافران نوروزی افتخاربزرگی است که نصیب ما شد و در این راستا تمام ظرفیت ها پای کار خدمت است. 
وحیدی افزود: ۴۰۶ خانوار به تعداد ۲هزار و ۲۳نفر نیز از دیگر مسافران مراجعه کننده در ستاد اسکان پذیرش شدند. 
شهرستان میامی از بناهای تاریخی زیادی مانند کاروانسراها و مسجدهای قدیمی و نیز طبیعت زیبا برخوردار است.
علاوه بر کاروانسراها، شهرستان میامی جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی دارد که بسیاری از آن ها هنوز برای بیشتر هموطنان ناشناخته است.
مناطق زیبای کالپوش ، مسجد جامع فرومد، آرامگاه شیخ حسن جوری و شاعر نام آور ایران ابن یمین فریومدی از دیگر جاذبه های این شهرستان است.
میامی با حدود ۴۰ هزارتن جمعیت دارای چهار منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری است و روستاهای عباس آباد، ابراهیم آباد، نام نیک و نردین از جمله این روستاها هستند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.