استاندار سمنان:

تخصیص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی ویژه ۳۵ روستای شهرستان میامی/ تامین آب بخش کالپوش با بهره برداری از مجتمع آبرسانی حل خواهد شد

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با اشاره به اهم اقدامات دولت سیزدهم بیان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان، با افزایش خرید قیمت تضمینی گندم توسط دولت

کد خبر : 3600
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 10:44

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرستان میامی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی با اشاره به اهم اقدامات دولت سیزدهم بیان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان، با افزایش خرید قیمت تضمینی گندم توسط دولت از ۵ هزار تومان به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، تا کنون ۹۴ درصد مطالبات کشاورزان استان در سال جاری پرداخت شده و ۵۸ درصد خرید گندم افزایش یافته است که از اقدامات ارزنده و وعده های صادق دولت در استان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه  خوشبختانه تاکنون بالغ بر ۶۴هزار تُن از گندم تولیدی کشاورزان استان به ارزش ۷۵۰ میلیارد تومان خریداری شده است،افزود: ۴۸ درصد گندم‌ خریداری شده در استان متعلق به کشاورزان شهرستان میامی است.

وی در ادامه به فعالیت های مهم مربوط به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان سمنان اشارهکرد و افزود:  اقدامات ویژه در راستای‌مهار ویروس کرونا از طریق تامین واکسن و آن هم در ابتدای آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، امری ارزشمند است.

هاشمی با بیان اینکه  ۲۲۰‌ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۱۵ میلیون تومانی با اقساط ۶۰ ماهه از محل سفر ریاست محترم‌جمهوری به متقاضیان در استان پرداخت شد،گفت: بالغ بر ۷۲۰ میلیارد تومان‌ اعتبار از محل سفر ریاست‌ محترم‌ جمهوری به استان در حوزه جهاد کشاورزی بود که بالغ بر ۳۰ درصد آن در سال جاری تخصیص یافت.

استاندار سمنان تصریح کرد:  در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح‌ نهضت ملی مسکن در استان آغاز و پروانه ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نیز آماده شده که در مجموع بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در حال ساخت و آماده به ساخت است.

وی گفت: ۱۹ هکتار‌ زمین برای احداث ۶۲۴ واحد مسکونی طرح‌نهضت ملی مسکن در حوزه شهرستان میامی تامین شده و آماده ساخت است.

هاشمی با بیان اینکه در راستای کاهش تلفات جاده ای و ایمن سازی راه ها در استان، امروز محور عباس آباد کاهک به بهره برداری رسید،افزود: ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی ویژه ۳۵ روستاهای شهرستان میامی از محل سفر ریاست محترم‌ جمهوری به استان تخصیص یافت.

استاندار سمنان با بیان اینکه  امروز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در حوزه شهرستان میامی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که امری ارزشمند است،گفت:در بحث تامین آب بخش کالپوش نیز انشالله با مجتمع آبرسانی که به بهره برداری خواهد رسید امیدواریم این دغدغه برطرف شود.

وی افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تبصره ۱۸ قانون بودجه، به واحد های تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امید جمعه , ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

با سلام و وقت بخیر.آقای استاندار محترم یکم هم اعتبارات برای مرکز استان کنار بزارید همه اعتبارات رو نبرید شرق استان ؛آیا یک روز وقت خود رو گذاشتید یه سرکشی به خیابان های مسکن مهر سنتی ساز بزنید و ببینید که مردم و ساکنین ای محل با چه وضعیتی دارن زندگی میکنن؟ ؛آیا در جریان هستید که محوطه های مجتمع های این محل ها با چه وضعیتی هستند؟ ؛آیا در جریان وضعیت آسفالت و فضای سبز شهرستان سمنان هستید؟ آیا یه سری به جاده یگان ویژه سمنان زدید؟آیا یک شب از ورودی شهر سمنان از غرب وارد سمنان شدید؟چه دستی پشت این قضایا وجود داره که دارن این جریان ها رو پیش میبرن؟به نظرم بنده شخص شما باید پاسخگو این نابسامانی باشد و حق الناس هست که گریبانگیر تمامی مسئولین امر خواهد بود.