کشف سلاح و مهمات در راه آهن شمال شرق(۱) ۲۵۰درصد بیشتر شد

به گزارش میامی نیوز به نقل از مهر،سرهنگ علی ابراهیمی صبح یکشنبه در جمع نیروهای انتظامی و کارکنان راه آهن شمال شرق (۱) در قالب صبحگاه هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه آمارهای کشفیات در مجموعه پلیس راه آهن منطقه افزایش داشته است، ابراز کرد: در نیم سال ابتدایی سال جاری ۵۲ نفر در ارتباط

کد خبر : 3836
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 9:45

به گزارش میامی نیوز به نقل از مهر،سرهنگ علی ابراهیمی صبح یکشنبه در جمع نیروهای انتظامی و کارکنان راه آهن شمال شرق (۱) در قالب صبحگاه هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه آمارهای کشفیات در مجموعه پلیس راه آهن منطقه افزایش داشته است، ابراز کرد: در نیم سال ابتدایی سال جاری ۵۲ نفر در ارتباط با مواد مخدر این مجموعه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی کشفیات اسلحه و مهمات سرد و گرم نسبت به سال قبل ۲۵۰ درصد بیشتر شده است، افزود: کشف اموال سرقتی و دستگیری سارقان نیز در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه آهن شمال شرق (۱) با بیان اینکه دستگیری در ارتباط با مواد مخدر طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد بیشتر شده است، ابراز کرد: این افزایش شاخص‌های امنیتی نشان از اهتمام پلیس نسبت به مقابله با جرایم دارد.

فرشاد زادخور مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت خط ریلی منطقه در بعد مسافربری و همچنین باربری، تاکید کرد: راه آهن شمال شرق (۱) به واسطه قرارگیری در کریدور شرق به غرب کشور دارای اهمیت بسزایی است.

وی با بیان اینکه سالانه هزاران تن اقلام توسط این خط جابجای می‌شود که به رونق تولید و صادرات کمک شایانی خواهد کرد، گفت: عبور روزانه ۹۰ رام قطار فقط در بخش مسافربری اهمیت خط ریلی ۵۴۰ کیلومتری منطقه شمال شرق (۱) را نمایان می‌سازد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.