سرپرست بنیاد شهید میامی:

یادواره شهدای فرومد برگزار می‌شود/ویژه برنامه‌های هفته بسیج میامی

مهیار نظری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز، ضمن اشاره به برنامه‌های هفته بسیج و با بیان اینکه این برنامه بعضاً به صورت مشترک با سپاه ناحیه میامی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: غبارروبی مزار شهدای شهرستان همزمان با آغازین روز هفته بسیج، روز گذشته برگزار شد. وی با بیان اینکه در این مراسم معنوی،

کد خبر : 4033
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 13:26

مهیار نظری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز، ضمن اشاره به برنامه‌های هفته بسیج و با بیان اینکه این برنامه بعضاً به صورت مشترک با سپاه ناحیه میامی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: غبارروبی مزار شهدای شهرستان همزمان با آغازین روز هفته بسیج، روز گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم معنوی، خانواده معزز شهدای شهرستان میامی حضور داشتند، افزود: غبارروبی، عطر افشانی، خاطره گویی و روایت گری شهدا از جمله بخش‌های این مراسم بود.

سرپرست بنیاد شهید میامی از برگزاری مراسم آبروی محله با همکاری سپاه و پایگاه بسیج روستای ارمیان در منزل شهدا همزمان با هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: یادواره شهدای منطقه فرومد از دیگر برنامه‌های محوری این ایام است.

نظری با اشاره به برگزاری اردوی جهادی با همکاری فرزندان ایثارگران و بسیجیان در سراسر شهرستان میامی، بیان کرد: برگزاری کلاس آموزشی با عنوان تحکیم خانواده با حضور همسران شهدا و همسران جانبازان و ایثارگران بسیجی از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید در هفته بسیج خواهد بود.

وی از تجلیل از ایثارگران فعال در پایگاه‌های بسیج شهرستان میامی خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور بسیجیان در طول هفته جاری برگزار می‌شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.