روایتی دیگر از مظلومیت شهرستان میامی:

هیچ مبلغ۱۰۰میلیاردی به بیمارستان میامی تزریق نشده است

به گزارش میامی نیوز،سفر رئیس جمهور به استان سمنان اعتبار۱۰۰میلیاردتومانی برای بیمارستان میامی در برداشت که برخی از مسئولین این مصوبه را به نام خود تمام کردند. ۱۳ آبان سال گذشته رئیس جمهور به همراه هیئت دولت به استان سمنان سفر کرد.سفری که ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه داشت و مسئولان می‌گویند ۸۰ درصد آن

کد خبر : 4183
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آذر 1401 - 10:21

به گزارش میامی نیوز،سفر رئیس جمهور به استان سمنان اعتبار۱۰۰میلیاردتومانی برای بیمارستان میامی در برداشت که برخی از مسئولین این مصوبه را به نام خود تمام کردند.

۱۳ آبان سال گذشته رئیس جمهور به همراه هیئت دولت به استان سمنان سفر کرد.سفری که ۱۵ هزار میلیارد تومان مصوبه داشت و مسئولان می‌گویند ۸۰ درصد آن جذب شده است.

حجت الاسلام رئیسی در نهمین مقصد  خود در سفرهای استانی به استان سمنان سفر کردند. در بدو روی کار آمدن،نشان داد که اهل مردمی بودن و حضور در میدان است و ماحصل این گزاره‌ها را می‌توان سفر استانی دانست. سفری که ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سمنان به همراه داشت.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سفر استانی رئیس جمهور به سمنان ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار ویژه طرح‌های عمرانی و اقتصادی داشت، ابراز کرد: ۲۹ دستگاه اجرایی استان سمنان برای سفر رئیس جمهور بودجه و طرح دادند که اعتباراتی به آنان اختصاص یافته است.

در جدولی که در ذیل این نوشته آمده است رئیس جمهور محترم در نشست خبری خود از تجهیز مراکز بهداشتی ودرمانی شهرستانهای میامی ودامغان خبر داد که نشان میدهد تقسیم بودجه در سفر استانی به عدالت نزدیک است.

اما درست بعد از چند ماه تعدادی از مسئولین این دستاورد بزرگ وهدیه رئیس جمهور را به نام خود تمام کردند.

درابتدا آنچه جای سوال بوده این است  که در جدولی که در خبرگزاری مهر درج شده است این بودجه به شهرستان میامی ارسال شده است!!

علی اصغر خانی،نماینده مردم شهرستانهای شاهرود ومیامی درمجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود (اردیبهشت۱۴۰۱)اظهار کرد:با پیگیری‌های صورت گرفته، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به‌منظور تجهیز بیمارستان میامی اخذ شد.

جهت مشاهده خبر اینجا کلیک کنید.

دکتر شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در مراسم کلنگ زنی و افتتاح همزمان ۱۱ پروژه حوزه بهداشت و درمان شهرستان شاهرود(اردیبهشت ۱۴۰۱)که به همت دانشگاه علوم پزشکی شاهرودو با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی در مجلس، امام جمعه شاهرود و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز این بیمارستان اعتبار تأمین و خوشبختانه دستگاه‌های اولیه مورد نیاز آن از هفته آتی وارد میامی خواهد شد و در آینده نیز سایر موارد مورد نیاز بیمارستان تهیه خواهد شد.

جهت مشاهده خبر اینجا کلیک کنید.

 در تماسی که با دکتر علی رضا مصری پور،سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میامی داشتیم درخصوص این مبلغ پرسیدیم که اینگونه پاسخ دریافت کردیم:تا امروز(۸آذر۱۴۰۱) یعنی ۱۳ماه بعد از سفر رئیس جمهور به استان سمنان این مبلغ به بیمارسان میامی تزریق نشده است.

حال چه کسی پیگیر مصوبات سفر رئیس جهور به استان سمنان می باشد وآیا بعد از ۱۳ماه این مبلغ واریز خواهد شد یا نه؟ سوالی است که پایگاه خبری میامی نیوز به عنوان رسانه ای مطالبه گر از مسئولین داشته ومنتظر پاسخ خواهد بود.

از آنجا که دور دوم سفرهای ریاست محترم جهمور به استانها به زودی آغاز خواهد شد می بایست یکی از مطالبات جدی مسئولین این موضوع باشد.

هرچند بارها از این رسانه فقدان فرماندار شهرستان میامی را به گوش مسئولین رسانده ایم اماباید قبول کنیم که شهرستان میامی هر روز بر محرومیتش افزوده خواهد شد وشعارهای انتخاباتی مسئولین که رفع محرومیت زدایی از این شهرستان را بارها تکرار کرده اند فقط در قالب یک شعار مانده است.

برای مردم شهرستان میامی سوال است که بنر قدردانی،سپاس و…!!! از یک مسئول که وظیفه ذاتی آن پیگیری مشکلات حوزه استحفاظی خود می باشد ماه ها در سطح شهر میامی انتشار پیدا کرده بود با چه نیتی این اقدام صورت گرفت؟آیا هرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم باید این گونه بد اخلاقی ها را مشاهده کنیم؟

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

موسوی دوشنبه , ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

سلام علیکم
در این خصوص در روز تاسوعای امسال از آقای نماینده دو سوال کردیم ولی جوابی ندادن.
مردم بزودی خواهند فهمید که گذر از سید حسن حسینی آیا درست بوده یا خیر؟