۷۴ قطعه زمین به متقاضیان طرح جهش تولید مسکن شهرستان میامی تحویل شد

به گزارش میامی نیوز،میثم طالع زاری،افزود: واگذاری ۷۴ قطعه زمین به متقاضیان شهر میامی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن طی ۲ مرحله انجام شد. وی با اینکه تاکنون ۹۰۰ متقاضی مسکن در سامانه ثبت نام کرده‌اند، ابراز کرد: ۶۶۱ نفر فرم‌های سه گانه نام‌نویسی را تکمیل و از این تعداد ۱۰۴ متقاضی در

کد خبر : 4324
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 22:45

به گزارش میامی نیوز،میثم طالع زاری،افزود: واگذاری ۷۴ قطعه زمین به متقاضیان شهر میامی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن طی ۲ مرحله انجام شد.

وی با اینکه تاکنون ۹۰۰ متقاضی مسکن در سامانه ثبت نام کرده‌اند، ابراز کرد: ۶۶۱ نفر فرم‌های سه گانه نام‌نویسی را تکمیل و از این تعداد ۱۰۴ متقاضی در بانک‌های عامل برای دریافت وام حساب افتتاح کردند.

به گفته وی، ۷۴ متقاضی این طرح ۴۰ میلیون تومان وجه اولیه را واریز کرده‌اند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میامی با اشاره به اینکه ساخت مسکن در این شهر به صورت یک طبقه و خودساز انجام می‌شود، اظهار کرد: افراد متقاضی می‌توانند از وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای ساخت و ساز این واحدها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه صدور مجوز ساخت در دستور کار شهرداری میامی است، افزود: آماده‌سازی این طرح از جمله طراحی نقشه و ارایه کد ارتفاعی باید توسط اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان انجام شود.

طالع‌زاری ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی دیگر دستگاه‌های مرتبط، شاهد ساخت و ساز هر چه سریع‌تر این طرح در شهر میامی باشیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.