سیل به روستاهای میامی خسارت وارد کرد

میامی نیوز-فرماندار میامی با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این شهرستان طی روز و شب گذشته، گفت: جاری شدن سیل در روستاها خسارات جدی به مزارع وارد کرد. احمد قاضی در گفتگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته باعث آبگرفتگی معابر روستایی و

کد خبر : 5222
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1395 - 18:38

میامی نیوز-فرماندار میامی با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این شهرستان طی روز و شب گذشته، گفت: جاری شدن سیل در روستاها خسارات جدی به مزارع وارد کرد.

احمد قاضی در گفتگو با میامی نیوز، ضمن بیان اینکه بارش شدید باران طی ۲۴ ساعت گذشته باعث آبگرفتگی معابر روستایی و زمین های کشاورزی شد، ابراز داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل برداشت محصولات کشاورزی، سیل به مزارع و باغات روستاهای میامی خسارت جدی وارد کرده که میزان این خسارات هم اکنون در دست بررسی است.

وی افزود: حجم بارندگی ها طی روزهای اخیر به اندازه ای بود که زیرساخت های روستایی مانند جاده، کانال های آبرسانی و طرح های آبخیزداری در برخی مناطق کاملا خسارت دیده است.

۳ واحد مسکونی در قدس تخریب شدند

فرماندار میامی با بیان اینکه سیل باعث آب گرفتگی و خسارات تخریبی به سه واحد مسکونی در روستای قدس شده، گفت: سیل شب گذشته به زیر ساخت جاده، آب، کانال های آب رسانی، قنات های آب کشاورزی در روستاهای ارمیان، قدس و محمد آباد از توابع بخش مرکزی میامی خسارت جدی وارد کرد که آبگرفتگی شدید سه منزل در قدس نمونه بیشترین خسارات ناشی از سیل است.

قاضی با توجه به باردهی محصولات کشاورزی و فصل برداشت در این برهه زمانی، گفت: بارش شدید باران، جاری شدن سیل و شکسته شدن بند خاکی روستای قدس به مزارع روستاهای ارمیان، قدس، محمد آباد، ری آباد و بخشی از مزارع شهر میامی خسارتی وارد کرد که این خسارات به دلیل همزمانی با فصل برداشت تشدید شده است از سوی دیگر کارشناسان فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان برای برآورد خسارات به منطقه اعزام شده اند.

وی با اشاره به آب گرفتگی ورودی روستای ری آباد و پل کال شور در جاده میامی به جاجرم، افزود: به دلیل بارش شدید باران تعدادی از خودروهای در حال تردد از مسیر خود منحرف شده بودند که با حضور به موقع هلال احمر، اداره راه و نیروی انتظامی به وضعیت آنان رسیدگی شد همچنین بارش شدید باران آب گرفتگی در پل راه آهن و ایستگاه جیلان را در پی داشت.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.