واژگونی خودرو درمحور میامی ۲فوتی ویک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش میامی نیوز، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودرو سواری تویوتا در محور میامی به سبزوار در شرق استان سمنان ۲ فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت. محسن مزجی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه واژگونی ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ۱۲۰

کد خبر : 4862
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 21:19

به گزارش میامی نیوز، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودرو سواری تویوتا در محور میامی به سبزوار در شرق استان سمنان ۲ فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

محسن مزجی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه واژگونی ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ۱۲۰ کیلومتر مانده به شهر سبزوار رخ داد.

وی با بیان اینکه مرد ۵۱ ساله و یک بانوی ۴۵ ساله بر اثر شدت جراحت‌های وارده در صحنه حادثه فوت کردند، ابراز کرد: پسر ۱۳ ساله‌ای از سرنشینان این خودرو نیز مصدوم‌ شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود اظهار کرد: کارشناسان اورژانس پایگاه جاده‌ای میاندشت بی‌درنگ پس از اطلاع از این حادثه برای انجام اقدام‌های نخستین پزشکی بر سر صحنه حادثه حاضر شدند.

مزجی ادامه داد: پس از انجام اقدام‌های اولیه پزشکی پسر ۱۳ ساله، برای ادامه روند درمان با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

محور میامی استان سمنان به سمت سبزوار در استان خراستان رضوی به طول ۱۹۱ کیلومتر از حادثه‌خیزترین مناطق استان سمنان محسوب می‌شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.