بیمارستان ،نیاز اصلی مردم میامی/کمبود دارو رفع شود

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه بیمارستان نیاز اصلی مردم این شهرستان است، گفت: تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) به واسطه قرارگیری در کریدور اصلی شرق به غرب کشور، ضرورت بسیاری دارد. به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری صبح یکشنبه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با جمعی از مسئولان میامی به میزبانی دفتر امام

کد خبر : 4896
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 17:21

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه بیمارستان نیاز اصلی مردم این شهرستان است، گفت: تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) به واسطه قرارگیری در کریدور اصلی شرق به غرب کشور، ضرورت بسیاری دارد.

به گزارش میامی نیوز،علیرضا آشوری صبح یکشنبه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با جمعی از مسئولان میامی به میزبانی دفتر امام جمعه، با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان با توجه به جمعیت ۴۰ هزار نفری تحت پوشش، یک ضرورت ویژه محسوب می‌شود، گفت: یکی از انتظارات مردم از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، توجه به نیروی متخصص بیمارستان میامی است.

وی با اشاره به قرار گیری میامی در میانه راه تهران – مشهد، افزود: ویژگی بارز بیمارستان میامی این است که تنها تعلق به مردم این شهرستان ندارد، زیرا قرار گیری در مسیر کریدور اصلی تهران- مشهد و میزبانی سالانه میلیون‌ها زائر رضوی و مسافران نوروزی و تابستانی، ضرورت ایجاد یک بیمارستان را در میامی بیش از پیش مطرح کرده است.

علی رضا آشوری،فرماندار میامی

ضرورت به‌کارگیری نیروهای بومی

فرماندار میامی با بیان اینکه ۱۵۰ کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری بین تهران تا مشهد در حوزه این شهرستان واقع شده و لذا به واسطه تصادفات جاده‌ای نیاز بود که این منطقه یک بیمارستان ویژه داشته باشد، گفت: سابقاً انتقال بیماران و تصادفی‌ها به شهرستان‌هایی مانند شاهرود صورت می‌گرفت که ایجاد بیمارستان در میامی می‌تواند ارتقای خدمت رسانی و نجات جان مردم ما را میسر کند.

آشوری با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان در واقع باید ویژه از مابقی طرح‌های درمانی دیده شود، بیان داشت: کمبود دارو یکی دیگر از نیازهای مردم شهرستان میامی است که از مسئولان علوم پزشکی شاهرود می‌خواهیم نسبت به آن رسیدگی لازم را صورت دهند تا مردم میامی محبور نشوند برای یک سرم یا دارو رنج سفر به شاهرود را به خود تحمیل کنند.

وی همچنین در بیمارستان میامی خواستار توجه ویژه به نیروهای بومی شد و گفت: نیروی بومی به معنای واقعی، یعنی افرادی که در میامی ساکن باشند، نیاز است که در این ساختار لحاظ شوند چرا که استفاده از اشخاص بومی، در زمره مطالبات مردم شهرستان محسوب می‌شود./مهر

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.