مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک:

جشن قرآنی «نور علی نور» در کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک برگزار شد

میامی نیوز-مجید وزیری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های قرآنی در مساجد بویژه در ماه مبارک رمضان،بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه مبارک رمضان بر فعالیت جدی مساجد در و حوزه قرانی تاکید داشتند که فرمودند هر مسجد یک پایگاه قرانی شود. مدیر کانون فرهنگی هنری

کد خبر : 6023
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 12:24

میامی نیوز-مجید وزیری در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های قرآنی در مساجد بویژه در ماه مبارک رمضان،بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای ماه مبارک رمضان بر فعالیت جدی مساجد در و حوزه قرانی تاکید داشتند که فرمودند هر مسجد یک پایگاه قرانی شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک افزود: برنامه های قرآنی یکی برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول سال است که کانون فرهنگی هنری شقایق در روستای نامنیک نیز برنامه های متعددی را در طول سال اجرا می نماید.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن می باشد برگزاری محافل قرآنی در دستور کار کانون می باشد که جشن قرآنی با عنوار «نور علی نور» با حضور قاریان مطرح استانی در مسجد روستا برگزار شد.

وزیری تصریح کرد: در مراسم نورانی حمید فلاح،از قاریان برجسته استان،عبدالحسین صالحی، حافظ کل قران کریم و امیر حسین طالع زاری از قاریان نوجوان ممتاز استانی اجرای برنامه داشتند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.