مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدی:

توزیع ۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط کانون نورالهدی روستای محمد آباد

میامی نیوز-علیرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با اشاره به ضرورت کمک به نیازمندان ومستمندان در ماه مبارک رمضان،گفت: حمایت از نیازمندان و فقرا از سیره ائمه اطهار(ع) بوده است که در ماه مبارک رمضان بیش از همه مورد توجه می باشد. مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدی افزود: مساجد بعنوان خانه های خدا

کد خبر : 6026
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 12:27

میامی نیوز-علیرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار میامی نیوز با اشاره به ضرورت کمک به نیازمندان ومستمندان در ماه مبارک رمضان،گفت: حمایت از نیازمندان و فقرا از سیره ائمه اطهار(ع) بوده است که در ماه مبارک رمضان بیش از همه مورد توجه می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالهدی افزود: مساجد بعنوان خانه های خدا یک ظرفیت مناسب برای خدمت به مردم و حمایت از مستمندان و نیازمندان می باشد که میتوانند با انجام فعالیت های خیرخواهانه وخداپسندانه از اقشار ضعیف جامعه حمایت کنند.

وی اجرای رزمایش مواسات و همدلی را یکی از برنامه های کانون نورالهدی روستای محمد آباد دانست و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۴۰ بسته معیشتی که با همکاری خیرین روستا تهیه شده بود در بین نیازمندان توزیع گردید.

صادقی گفت:این بسته های معیشتی شامل برنج،شکر،خرما و… بوده است که با همکاری خیرین و ارکان مسجد در بین نیازمندان روستا توزیع گردید.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.