خبرنگار: محمد آقائی

اعتکاف دانش آموزی«سه روز تا بی نهایت»در کانون شقایق برگزار می شود

میامی نیوز-مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق نامنیک از برگزاری اعتکاف دانش آموزی در روز های پایانی ماه مبارک رمضان در مسجد جامع روستای نامنیک توسط کانون فرهنگی هنری شقایق خبر داد.

کد خبر : 6110
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 8:20

مجید وزیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری میامی نیوز با اشاره به فرارسیدن روز های پایانی ماه مبارک رمضان،بیان کرد: حضور دانش آموزان نوجوان در مساجد همواره مورد تاکید بوده است تا از فضای معنوی مساجد بیش از پیش بهره مند شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق افزود: برگزاری اعتکاف با خلوت ۳ روزه نوجوانان با خداوند متعال زمینه بسیار خوبی برای خودسازی نوجوانان و شناخت شخصیت خود همراه با مناجات با خداوند متعال است.

وزیری گفت: کانون فرهنگی هنری شقایق با مشارکت مسجد جامع روستای نامنیک همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری اعتکاف با حضور دانش آموزان در مسجد جامع این روستا کرده است.

وی یکی از آسیب های اجتماعی که در بین نوجوانان بطور جدی وجود دارد را استفاده بی رویه از گوشی همراه و شبکه های اجتماعی دانست و افزود: در زمینه هزینه دریافتی جهت مراسم اعتکاف برنامه ریزی بدین صورت شده است که افرادی که گوشی همراه نداشته باشند به صورت نیمی از هزینه ثبت نام را پرداخت خواهند کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق گفت: این مراسم معنوی از سه شنبه ۲۹ فروردین آغاز خواهد شد و تا پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

گفتگو: محمد آقائی

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.