بساط تبعیض خبرنگاران را درشورای شهر میامی جمع کنید

میامی نیوزـبعد از تکرار تبعیض های مختلف توسط برخی از مسیولین درمیامی نسبت به خبرنگاران،این بار شورای اسلامی شهرمیامی این نگاه تبعیض گونه رابرای چندمین بار تکرار کرد.

کد خبر : 6186
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 22:21

به گزارش میامی نیوز،امروز شورای اسلامی شهر میامی در برنامه ای نمایشی وبدون خروجی از تعدادی از اعضاء شوراهای اسلامی شهر میامی در سنوات قبل دعوت به عمل آورد وخواست تا رزومه ای برای برنامه های روز شورا برای خود درسال ۱۴۰۲از هزینه شورای ومردم باقی بگذارد.


هرچند شاید هدف آنها گردهمایی اعضا شورای اسلامی شهر در سنوات قبل باشد اما میتوان گفت خروجی این گردهمایی استفاده از تجربیات دوره های قبل است که اگر هدف اعضا شورا دراین دوره این بود میتوانست که در جلسات شورای شهر که به صورت هفته ای برگزار شود استفاده کنند که نکردندوهزینه ای برای شورا از جیب مردم باقی گذاشتند.

عدم دعوت از تنها خبرنگاران رسمی شهرستان که در طول سال کاملا رایگان برنامه های آنها را پوشش می دهد نشان از بی برنامگی یا همان تبعیض در دعوت خبرنگاران به صورت کاملا عمدی می باشد.
جناب آقای صائمی،رییس محترم شورای اسلامی میامی:
ما امیدی به نورالله انوری درشورای شهر که روز خود را به شب می گذراند نداشته ونداریم چه رسددرآبادانی شهر،امور فرهنگی و…. چون نگاه وی به خبرنگاران،موثرین ودلسوزان میامی برکسی پوشیده نیست ولی از شما توقع داشتیم با مدیریت بهتر این نشست را مدیریت می کردید.
بنا به سفارش شما تاکنون مطلبی درخصوص عملکرد بسیار ضعیف برخی از اعضا شورای شهر ازجمله نورالله انوری ننوشتیم ولی قرار نبوده ونیست که هرگونه توهین وبی احترامی به خبرنگاران را از سوی برخی از اعضاء شورای شهررا مشاهده کنیم.

شما به این گونه تبعیض هاپایان دهید تا دوباره شاهد این گونه نگاه ها نباشیم.

فعلا این مطلب را به عنوان گله از سوی برخی از خبرنگاران درج کردیم ودرآینده نزدیک حتما به گوشه ای از کم کاری های برخی از اعضاء خواهیم پرداخت.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.