خبرنگار: محمد آقائی

میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان سمنان را تأمین می‌کند

میامی نیوز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان را تأمین می‌کند، گفت: این امر نشان می‌دهد میامی ظرفیت‌های عظیمی برای تحقق شعار سال دارد.

کد خبر : 6296
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 8:43

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، احمد ریواده در نشست کمیسیون کارگری شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید، مولفه‌هایی را می‌طلبد که باید به دنبال تحقق آنها بود، تاکید کرد: ۵۵ درصد تولید گندم استان سمنان مرتبط به میامی است و این نشان می‌دهد که این شهرستان ظرفیت‌های عظیم تولیدی دارد.

وی با بیان اینکه میامی ۹۵ درصد چغندر قند استان سمنان را تأمین می‌کند، ابراز کرد: میامی نقش ویژه‌ای در زمینه تحقق شعار سال و رشد تولید را دارد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مسئولان شهرستان میامی باید تلاش کنند که موانع تولید از مدت‌ها قبل مورد رسیدگی و ارزیابی و حتی پیش بینی قرار بگیرد، ابراز کرد: اگر از هم اکنون به دنبال رفع مشکلات کاشت چغندر قند نباشیم، قطعاً در پاییز و در زمان برداشت محصول چغندرکاران میامی، دچار مشکل خواهیم شد.

ریواده با بیان اینکه مأموریت‌ها و مسئولیت‌های دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال مشخص است، بیان کرد: مسئولان با در دستور کار قرار دادن همه مسائل شهرستان میامی با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه امنیتی و قضائی، تلاش کنند تا تولید در میامی رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه احصای کمیسیون کارگری شهرستان میامی در تحقق شعار سال یکی از مطالباتی است که استانداری از مسئولان شهرستان دارد، بیان کرد: باید با طرح و برنامه مسائل کارگری و تولیدی در شهرستان را مورد بررسی و برای آن تصمیم سازی کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: در این راستا انتظار است که حداقل کمیسیون کارگری شهرستان میامی ماهانه یک جلسه را برگزار کند تا بازخوردها و مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

ریواده با بیان اینکه مسئولیت این کار با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، بیان کرد: مشکلات تولیدی در سه سطح شامل واحدهای مشکل دار، واحدهای بحرانی و مشکلات راکد می‌بایست در کمیسیون کارگری مطرح و پیرامون آن تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه رضایتمندی دیگر نکته‌ای است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، بیان کرد: کانون نارضایتی یکی از نکات اصلی است که مورد هجمه فرهنگی دشمنان نیز قرار دارد

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه چالش اصلی ما با دشمن در وضعیت فعلی، چالش بین پیشرفت و عقب ماندگی است، گفت: پیشرفت با رضایتمندی و امید محقق می‌شود و لذا اقداماتی که صورت می‌گیرد، باید در میان میدان، باعث رضایتمندی افراد شود و این مأموریت دولت سیزدهم نیز محسوب می‌شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.