خبرنگار: محمد آقائی

۱۷۶ نفر از میامی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

میامی نیوز- فرماندار میامی از اعزام ۱۷۶ نفر برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد ایشان خبر داد و گفت: چهار دستگاه اتوبوس برای اعزام این زائران در نظر گرفته شده است.

کد خبر : 6301
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 8:47

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، علیرضا آشوری صبح شنبه در نشست هماهنگی اعزام زائران به تهران برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: قرار است ۱۷۶ نفر از شهر میامی در قالب چهار اتوبوس، به این مراسم اعزام شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای اعزام این افراد به بهترین نحو شکل گرفته است، افزود: اطعام عمومی در مراسم محوری شب ۱۴ خرداد از جمله برنامه‌ها و تمهیدات اندیشیده شده در میامی است.

فرماندار میامی با بیان اینکه مراسم ۱۵ خرداد و ماهیت جلسات در شهرستان از همین حالا اطلاع رسانی شود تا مردم بتوانند از برگزاری این مراسم در نقاط مختلف شهرستان مطلع شوند، ابراز کرد: فضاسازی شهری در ایام چهاردهم و پانزدهم خردادماه مد نظر مسئولان شهری و روستایی باشد.

آشوری با تاکید بر ضرورت مشارکت دستگاه‌های مختلف در برنامه‌های نیمه خرداد بیان کرد: مدیران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی شهرستان علاوه بر اینکه در مراسم حضور داشته باشند، تلاش کنند تا هر نوع خدمت رسانی ممکن را نیز صورت دهند.

وی همچنین خطاب به دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی نیز، گفت: توقع داریم نسل جوان را در جلسات نیمه خرداد ببینیم تا دستاوردهای انقلاب و امام (ره) تبیین شود.

فرماندار میامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون همت و نگاه ژرف امام (ره) بود، بیان داشت: باید از این فرصت در راستای شناساندن شخصیت والای امام راحل (ره) به خصوص برای نسل جوان بهره گیری کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.