سه تبعه هندی در واژگونی خودرو درمحورمیامی-سبزوارجان باختند

میامی نیوز_رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور عباس آباد میامی به سبزوار چهار فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت که سه فوتی از اتباع کشور هند بودند.

کد خبر : 6392
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 12:51

به گزارش میامی نیوز،زهره صالح نساج روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این حادثه رانندگی ساعت پنج و ۳۸ دقیقه بامداد امروز حدود ۱۳۰ کیلومتر مانده به سبزوار حوالی پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ میاندشت رخ داد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از این حادثه ترافیکی بی درنگ برای یاری رساندن به مصدوم این حادثه بر سر صحنه حاضر شدند، ابراز کرد: راننده و سه مسافر این خودرو بر اثر شدت صدمات وارده، در دم فوت کردند.

صالح نساج با بیان اینکه مسافران این پژو ۴۰۵ از اتباع خارجی و هندی‌تبار بودند، اظهار کرد: تنها مصدوم حادثه ترافیکی یک دختر بچه هفت ساله بود که پس از انجام اقدامات نخستین پیش‌بیمارستانی، با آمبولانس اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه راننده ایرانی پژو ۴۰۵ یک جوان ۳۷ ساله ایرانی بود که جان باخت، ابراز داشت: یک خانم حدود ۵۰ سال، مرد ۶۰ ساله و پسر نوجوان ۱۳ ساله هندی فوت‌شدگان این حادثه جاده‌ای بودند.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی محور تهران – مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

مسیر میامی به سبزوار حدود ۱۷۵کیلومتر از جاده‌های شرق استان سمنان را برای زائران و مسافران محور اصلی تهران به مشهد در منطقه‌ای کویری تشکیل می‌دهد که بیشتر رانندگان به دلیل یکنواختی مسیر، از سرعت مطمئنه تخطی می‌کنند.

حوادث ترافیکی در این مسیر پر تردد بیشتر از نوع واژگونی، بی توجهی به جلو و رعایت فاصله طولی با خوردوری جلویی توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

وجود پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵، هلال احمر و پلیس راه در این محدوده یکی از بهترین اقدامات انجام شده برای تسریع در رسیدگی به امور مصدومان اینگونه حوادث است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.