خبرنگار: محمد آقائی

اقتدار یک کشور خودکفایی در عرصه های مختلف است/ قطعی آب چاه های کشاورزی دغدغه مهم کشاورزان است

میامی نیوز- امام جمعه میامی گفت:اقتدار یک کشور خودکفایی است و بطور ویژه خودکفایی در بخش کشاورزی بسیار مورد تاکید است.

کد خبر : 6399
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1402 - 12:34

به گزارش خبرنگار میامی نیوز  ، حجت الاسلام عزیزی در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در مسجد جامع این شهر  ،با گرامیداشت روز  و هفته جهاد کشاورزی و سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل گفت: در بحث کشاورزی باید به خودکفایی برسیم و کشاورزی اولویت اول هر کشور است.

وی افزود :اگر بتوانیم مسائل و مشکلات کشاورزی را حل کنیم مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد و در شهرستان میامی نیز باید بیش از گذشته به کشاورزی توجه داشته باشند.

امام جمعه میامی گفت:اقتدار یک کشور خودکفایی است و بطور ویژه خودکفایی در بخش کشاورزی بسیار مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه قطعی آب چاه های کشاورزی از دغدغه های کشاورزان می باشد ،گفت :با توجه به کاهش بارش باران در استان شهرستان مصرف بی رویه آب موجب کاهش ظرفیت سفره های آب زیرزمینی خواهد شد.

حجت الاسلام عزیزی تاکید کرد:دولتمردان و مسئولان در زمینه قطعی برق چاه های کشاورزی را از سال دیگر آغاز می کردند و با توجه به فرارسیدن فصل تابستان بسیاری از صیفی جات در شهرستان خشک خواهد شد و کشاورزان متضرر خواهند شد که از استاندار سمنان میخواهیم در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه میامی با اشاره به فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع)و حضرت زهرا (س) و  روز ازدواج بیان کرد: چالش ازدواج آسان جوانان چالش فرهنگی است و موانع فرهنگی در کنار موانع اقتصادی و اجتماعی عامل مهمی در عدم ازدواج جوانان است.

وی گفت:گره گشایی از کار یکدیگر مورد توجه مسئولان و مردم باشد و در دین اسلام نیز نسبت به گره گشایی از کار مردم و کمک به همنوعان سفارش بسیاری داشته است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.