خبرنگار: علی آقائی

ثمرات دولت مردمی آیت الله رئیسی کاملا ملموس است/خدمت شبانه روزی مسئولان در دولت مردمی

میامی نیوز-فرماندار میامی با اشاره سالگرد دولت مردمی آیت الله رئیسی ،گفت: امروز ثمرات دولت مردمی به واسطه حضور و مشارکت بالای مردم امروز  کاملا ملموس است.

کد خبر : 6429
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 18:55

به گزارش خبرنگار میامی نیوز،علیرضا آشوری عصر امروز در نشست با مسئولان دستگاه های اجرایی و خبرنگاران شهرستان میامی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان میامی با اشاره به سالگرد انتخاب آیت الله رئیسی بعنوان رئیس جمهور ایران اسلامی،بیان کرد:دولت مردمی آیت الله رئیسی با رای مردم شروع به کار کرد و ثمره دولت مردمی آیت الله رئیسی ، به واسطه حضور و مشارکت بالای مردم امروز  کاملا ملموس است.

فرماندار میامی با بیان اینکه اینک به شکر خدا مسولین در دولت مردمی شبانه روز مشغول به خدمت هستند افزود: بیشترین فعالیت در  تمام زمینه ها و حوزه های مختلف را در این دولت داشتیم و بیشترین ارتباط و حضور مدیران در بین مردم در دولت مردمی آیت الله رئیسی می باشد.

وی با اشاره به اینکه میامی بعنوان شرقی ترین شهرستان استان جزء ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته می باشد ،تصریح کرد:استاندار و نماینده مردم در مجلس  بارها به اتفاق مدیران کل در دورترین و محروم ترین روستا حضور داشته و مشکلات مردم را پیگیری نموده اند.

آشوری افزود: دولت انقلابی و مردمی در اولین روزهای خدمت خود در عرصه ویروس منحوس کرونا به خوبی وارد شده و مردم شریف کشورمان شاهد ریشه کن شدن این بیماری بودند.

فرماندار میامی با بیان اینکه در بحث مردمی کردن یارانه ها دولت به خوبی وارد شده است که نتیجه آن کم شدن فاصله ضعیف و غنی است ،گفت: در استان سمنان با تعامل خوب نمایندگان و استاندار و مجموعه دستگاهای دولتی فعالیت های عمرانی و توسعه ای با جدیت در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت مردمی در شهرستان میامی گفت: در شهرستان میامی با پیگیری و  تعامل خوب نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس و استاندار سمنان با شرایط موجود،  پل روگذر شهر میامی با اعتبارچندین میلیاردی در حال پیگیری است.

آشوری اجرای پل کال شور را از اقدامات دولت دانست و گفت:در بحث کشاورزی ،در بحث مکانیزاسیون و تسهیلات ارزان قیمت اقدامات بسیار خوبی در شهرستان انجام شده است و دراین حوزه پیشرفت بسزایی داشتیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه پروژه های جاده جیلان و جاده پل ابریشم در حال اجرامی باشند ،گفت:همچنین در بحث جهش مسکن ، در ۵ ماه گذشته ، هر هفته جلسه مسکن برگزار شده و پیگیری های لازم در زمینه ساخت مسکن برای شهروندان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به برکت دولت مردمی بیمارستان  امام رضا(ع) میامی افتتاح شد بیان کرد: اینک با افتتاح این  بیمارستان زمینه برای درمان بیماران از شهرستانهای همجوار نیز فراهم شده است.

آشوری افزود:در زمینه نیروی انتظامی ، پیگیری ساختمان ستادی و ساخت پاسگاه‌های کالپوش و کلاته های شرقی صورت گرفته است و اعتبار پاسگاه رضوان تامین و زمین در اختیار آنها قرار داده شده است .

وی با بیان اینکه اغلب روستاهای شهرستان  دارای خانه ورزش شده اند گفت:پیگیری های لازم چهت  ساخت سالن در فرومد و سایر روستاها  در حال انجام است که امیدواریم با ساخت سالن ها موجب خوشحالی موردم روستا شود.

فرماندار میامی گفت:مشکلات ورزشی تمام روستا بررسی شده است که بعضا زمین چمن مصنوعی آنها در حال اجرا می باشد.

آشوری افزود: در مورد آب شرب نیز  با پیگیری استاندار و نماینده محترم اعتبارات خوبی جذب شده و  در سال های آینده مشکلات آب شرب روستاها به حداقل خواهد رسید .

فرماندار میامی با بیان اینکه در ورودی شهر میامی اقدامات  بسیار خوبی شد و نهضت آسفالت در شهر میامی قابل تقدیر است،تصریح کرد: قیرهای رایگان در شهر ها و روستاها که عمران و ابادی را به همراه دارد ثمره تلاش و همگرایی و تعامل در این شهرستان است.

وی از افتتاح پروژه ملی برق منطقه ای با حضور وزیر نیرو خبر داد و افزود:با افتتاح این پروژه ۶ برابر مصرف تولید شهرستان میامی تولید برق خواهیم داشت.

آشوری با اشاره به خدمات ارائه شده در روستاها توسط دولت مردمی،گفت: در روستاها، ۹۰ درصد روستا ها دارای ورودی خوب و دعوت کننده ، معابر ، جدول گذاری  و …هستند.

فرماندار میامی در ادامه تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند فاصله انداختن بین مردم و مسولان  روزنه امید دشمن است، مسئولین باید فاصله را با مردم کم کنند که خوشبختانه در دولت مردمی آیت الله این اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی اقدامات دولت را برای مردم تبیین کنند،گفت:در شهرستان ، با محوریت امامان جمعه و تعامل مردم با مدیران به خوبی در حال پیشرفت هستیم و مدیران نیز به صورت تخصصی گزارش دستگاهای اجرایی را بین مردم ارائه خواهند کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.