خبرنگار: محمد آقائی

عدالت محوری اولویت کار مسئولان باشد/شهید موسوی از شهدای ماندگار ایران اسلامی است

میامی نیوز-فرماندار میامی گفت : در همه زمینه ها باید عدالت محور باشیم و عدالت را سر لوحه کار خود قرار دهیم .

کد خبر : 6507
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 7:55

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛به مناسبت هفته قوه قضائیه حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه شهر میامی و علیرضا آشوری ،فرماندار شهرستان با حضور در دادگستری این شهرستان از تلاشهای بی وقفه پرسنل دادگستری شهرستان تقدیر کردند.

فرماندار شهرستان میامی در این دیدار ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه وگرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، اظهار داشت: خدمات رئیس دادگستری، دادستان و مجموعه قضات گرانقدر دادگستری در ایجاد امنیت پایدار شهرستان ستودنی و قابل تقدیر است.

آشوری در ادامه گفت : امروز همدلی و تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با سایر ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی باعث تسریع در توسعه و پیشرفت شهرستان در حوزه‌های مختلف گردیده است.

مقام عالی دولت در شهرستان میامی در این دیدار بیان کرد : شهید بهشتی و شهید سید کاظم موسوی ، شهید ماندگار هستند و با روحیه عدالت محوری که داشتند یا د و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر ، زنده ماند.

فرماندار میامی گفت : در همه زمینه ها باید عدالت محور باشیم و عدالت را سر لوحه کار خود قرار دهیم . وی در ادامه گفت : در حوزه های مختلف پیشرفت داشته ایم و خوشبختانه امنیت و آرامش در شهرستان وجود دارد.

آشوری در ادامه بیان کرد : شهید رجائی درباره‌ی روحیات کاری شهید موسوی گفته است: « … در هر یک از استان‌ها که مشکلی داشتیم ، ابتدا با ایشان مشورت می‌کردیم و خود ایشان داوطلب و در اندک مدتی جهت رفع آن اشکال عازم سفر به آن منطقه می‌گردید. هر روز با یادداشت‌های حاوی مطالب لازم‌التوجه و پیشنهادات مؤثر به وزارت‌خانه می‌آمد و به ما رهنمود می‌داد»

در این دیدار رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور فرماندار و امام جمعه و اعضای شورای تأمین ، در دادگستری میامی به تبیین عملکرد دستگاه قضایی شهرستان و نقش و جایگاه این نهاد پرداختند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.