خبرنگار: محمد آقائی

پارک جنگلی آبمرجان نیازمند حمایت بیشتر است

میامی نیوز-شهردار میامی گفت: پارک جنگلی آبمرجان نیازمند حمایت بیشتر است و یک مشکل اساسی گاز است که امیدواریم با پیگیری مسئولان شهرستان این مشکل مرتفع شود.

کد خبر : 6569
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 17:48

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛علیرضا رهبری در مراسم افتتاحیه رستوران جدید پارک آب مرجان بیان کرد:مجموعه پارک جنگلی آب مرجان بعلت بیماری کرونا مدت دوسال تعطیل بوده که امیدواریم با مدیریت جدید شاهد رشد و رونق این پارک جنگلی باشیم.

شهردار میامی افزود:یکی از برنامه های شهرداری راه اندازی مجدد این مجموعه بوده است و امکانات زیرساختی مورد نیاز پارک جنگلی بوده است گه با پیگیری ها و با همکاری اعضاء شورا و پرسنل شهرداری فراهم شده است.

وی گفت:حدود ۳ هزار اصله درخت کاشته شده است و این با وضعیت زمین ۲۰ هکتاری موجود زمینه مناسب برای سرمایه گذاری فراهم می باشد.

رهبری تاکید کرد: پارک جنگلی آبمرجان نیازمند حمایت بیشتر است و یک مشکل اساسی گاز است که امیدواریم با پیگیری مسئولان شهرستان این مشکل مرتفع شود.

شهردار میامی گفت: وضعیت روشنایی این منطقه  در جذب مسافرین اهمیت زیادی دارد که با همکاری اداره برق نیز این مشکل حل خواهد شد.

وی گفت:سوییت ها و کلبه های این مجموعه بهسازی شده است که مردم عزیز میتوانند از این ظرفیت نیز بهره مند شوند.

رهبری در ادامه با بیان اینکه خودروی آتش نشانی با پیگیری های فراوان بصورت رایگان تهیه شده است افزود: خدمت به مردم بزرگوار و مسافرین و زائرین عزیز یکی از اهداف تهیه این خودرو می باشد و خدمت به مردم را توفیق بزرگی برای خود و مجموعه می دانیم. 

شهردار میامی گفت:از همکاری فرماندار و امام جمعه و سایر دستگاه هایی که برای رشد و آبادانی شهر میامی داشته اند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.