خبرنگار :محمد آقائی

همدلی و اتحاد در سطح شهرستان خوب است/ مردم باید پای کار باشند

میامی نیوز-فرماندار میامی گفت: همدلی و اتحاد در سطح شهرستان خوب است و نخبگان شهرستان میامی نیز باید وارد عرصه شوند و از ظرفیت این نخبگان و استعداد ها به به بهترین نحو برای رشد و پیشرفت شهرستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر : 6572
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 17:51

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛علیرضا آشوری در مراسم افتتاح رستوران پارک جنگلی آب مرجان میامی با بیان اینکه به برکت روز عرفه اتفاق بسیار مبارکی در شهر میامی رقم خورده است بیان کرد:از شهردار و شورای اسلامی شهر میامی تقدیر و تشکر می کنیم و برای مدیریت جدید رستوران پارک جنگلی آب مرجان آرزوی موفقیت داریم.

فرماندار میامی افزود: افتتاح این پروژه در راستای شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری بوده است و با توجه به تعطیلی این مجموعه در مدت چندین ساله، راه اندازی مجدد این رستوران به پیشرفت شهرستان میامی کمک خواهد کرد.

وی گفت:در شهرستان میامی از ابتدای توفیق خدمتگزاری اینجانب شاهد وحدت و همدلی بیش از پیش بین دستگاه های اجرایی و شوراهای شهر و روستا و مردم می باشیم و مردم در شهر میامی و روستاها همگرایی را در این شهرستان ایجاد کرده اند.

آشوری بیان کرد:هر شهرستان در کنار ظرفیت ها و پتانسیل ها نقاط ضعفی را هم خواهد داشت  و بدنبال اصلاح این ضعف ها در خود دستگاه اجرایی می باشیم .

وی تصریح کرد:افتتاح استخر سرپوشیده میامی و بیمارستان امام رضا (ع) نتیجه تعامل و همکاری مسئولان و مردم بوده است و همه باید برای حفظ این پروژه ها به بهترین نحو تلاش کنیم.

فرماندار میامی افزود:مردم باید پای کار باشند و دستگاه های اجرایی به تنهایی و بدون کمک مردم موفقیتی نخواهند داشت  .

آشوری گفت: مشکل قطعی برق چاه های کشاورزی به طور جدی در حال پیگیری است که کشاورزان بزرگوار متضرر نشوند و در شهرستان میامی اگر مردم همه جانبه وارد عرصه شوند این شهرستان بعنوان شهرستان نمونه کشوری معرفی خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان میامی با بیان اینکه همدلی و اتحاد در سطح شهرستان خوب است،افزود: نخبگان شهرستان میامی نیز باید وارد عرصه شوند و از ظرفیت این نخبگان و استعداد ها به به بهترین نحو برای رشد و پیشرفت شهرستان استفاده خواهیم کرد.

آشوری گفت:اصحاب رسانه شهرستان میامی واقعا بی نظیر هستند و باید قدردان آنان باشند.

وی گفت :همه ما بچه میامی هستیم و برای رشد و پیشرفت این شهرستان همه باید تلاش کنیم و برای همگرایی موجود در شهرستان بیش از پیش تلاش کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت شهرستان باشیم.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.