خبرنگار: محمد آقائی

دستگاه قضایی باید ورود جدی تری در مسئله حجاب داشته باشد/ خبرنگاری حرفه ای دشوار و سنگین است

میامی نیوز- امام جمعه میامی با بیان اینکه مهمترین دلیل قیام امام حسین بحث امر به معروف و نهی از منکر بوده است ،گفت: متاسفانه اخیرا ماجرای جسارت به یک خانم محجبه در نقطه ای از ایران اسلامی در فضای مجازی دیده شده است که نیروی انتظامی وارد کار شد اما دستگاه قضایی باید ورود جدی تری در مسئله حجاب داشته باشد .

کد خبر : 6793
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 13:27

به گزارش خبرنگار میامی نیوز  ، حجت الاسلام عزیزی در خطبه های نماز جمعه شهر میامی در مسجد جامع این شهر  ، با بیان اینکه مهمترین دلیل قیام امام حسین بحث امر به معروف و نهی از منکر بوده است افزود: متاسفانه اخیرا ماجرای جسارت به یک خانم محجبه در نقطه ای از ایران اسلامی در فضای مجازی دیده شده است که نیروی انتظامی وارد کار شد اما دستگاه قضایی باید ورود جدی تری در مسئله حجاب داشته باشد .

امام جمعه میامی گفت:دولت نیز باید در زمینه حجاب در دستگاه های دولتی مورد توجه ویژه باشد و تمام نهادهای زیرمجموعه دولت به مسائل مربوط به حجاب توجه کنند . وی گفت:اگر بی حجابی در کشور بیشتر رواج پیدا کند مشکلات بیشتری را رقم خواهد زد و در شهرهای کوچک نیز باید به مسئله حجاب توجه ویژه ای صورت پذیرد تا شاهد بی حجابی های بیشتر در شهر میامی نباشیم.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات اسفند ماه اهمیت ویژه ای برخوردار است که در قانون جدید انتخابات توجه به مرحله پیش ثبت نام است که فرصت مناسبی برای هییت های ارزیابی است و امیدواریم ستاد های انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار ،گفت: خبرنگاری کار دشواری است  و این روز فرصتی برای تقدیر از تلاش های این قشر زحمتکش است که این روز را به همه خبرنگاران شهرستان میامی تبریک عرض می نماییم.

امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به برپایی مراسم عزاداری در دهه اول و دوم محرم در میامی ،گفت: از همه خادمان و عزاداران حسینی که در عزای سید و سالار شهیدان تلاش کردند باید تقدیر و تشکر کرد که در دهه اول عزاداری های پرشور در سطح شهرستان برگزار شد.

وی افزود:در این عزاداری ها دشمن در جنگ روانی شکست خورد و زمینه سازی برای کم رنگ شدن عزاداری ها را در فضای مجازی فراهم کرده بودند و بدنبال اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور بودند که این توطئه ها با بصیرت بالای مردم ایران خنثی شد.

امام جمعه میامی گفت: عشق و اراده مردم به ساحت مقدس امام حسین(ع) با حضور پرشور در این گرمای بی سابقه صحنه ماندگاری را رقم زد و طبل رسوایی دشمنان به صدا درآمد و مردم شهرستان میامی در این ایام بسیار با اخلاص و پرشور مراسم عزاداری برپا کردند.

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: امروزه بسیاری از روشنفکران و دانشجویان خارج از کشور تشنه دین مبین اسلام هستند و امروز از معنویات بزرگان دینی ما درس می گیرند و سیره اهل بیت علیهم السلام را مورد بررسی قرار داده و از آن در زندگی خود بهره می برند‌.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.