خبرنگار : علی آقائی

بالاتر از خدمت به مردم چیزی وجود ندارد/امیدآفرینی سرلوحه کار دولتمردان

میامی نیوز- امام جمعه میامی گفت: بالاتر از خدمت به مردم چیزی وجود ندارد و هر کسی امروز مسئولیتی دارد قدر این نعمت را باید بداند و از این فرصت به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کند.
کد خبر : 6995
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 5:40

به گزارش خبرنگار میامی نیوز  ، حجت الاسلام
عزیزی در خطبه های نماز جمعه شهرستان میامی در مسجد جامع روستای محمد آباد  ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تبریک هفته دولت، گفت:از همه مدیران دستگاه های اجرایی بویژه فرماندار شهرستان و اعضاء شورای تامین شهرستان میامی که برای حضور در میز خدمت حضور یافتند باید تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود:امروز تجدید عهد با آرمان های امام و شهدای دولت این است که در توسعه زیرساخت ها سطح رضایتمندی مرم را بالا ببرید.

امام جمعه میامی گفت: بالاتر از خدمت به مردم چیزی وجود ندارد و هر کسی امروز مسئولیتی دارد قدر این نعمت را باید بداند و از این فرصت به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کند.

حجت الاسلام عزیزی تاکید کرد: باید به مردم امید داد و مدیران باید امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خدا بخواهیم برای خدمت بیشتر به مردم شبانه روز تلاش کنیم.

امام جمعه میامی در ادامه با اشاره به نشست اخیر شورای بریکس که یکی از اجلاس های مهم در زمینه نظم جهانی است ، افزود: برخی از کشورها برای کم کردن ارزش دلار آمریکا در تلاش هستند و در این نشست نیز در این زمینه بحث و تبادل نظر شده است که این موصوع خبری خوب برای ایران خواهد بود که از ابرقدرتی آمریکا کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به وعده سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود مبنی بر بازگشت رژیم صهیونیستی به عصر حجر، بیان کرد: اسرائیل باید بداند روزی خواهد رسید که به فرموده رهبر معظم انقلاب تا ۲۵ سال دیگه اثری از اسرائیل نخواهد بود.

حجت الاسلام عزیزی افزود: به برکت جمهوری اسلامی موفقیت های خوبی در لبنان و سایر کشورهای اسلامی رقم خورده است و جنگ ۳۳ روزه نشانه بزرگی از ضعف اسراییل در برای رزمندگان اسلام بوده است و اگر اقدام دیگری سر بزند باز هم سیلی محکمی خواهند خورد.

امام جمعه میامی تاکید کرد: اگر جنگی بین اسراییل با حزب الله لبنان شکل بگیرد یقینا شکست محکمی نسبت به قبل برای اسرائیل رقم خواهد خورد.

وی با تقدیر از مهمان نوازی و میزبانی روستای محمد آباد در برپایی نماز جمعه در این روستا،گفت: مشکلات حوزه ورزش و برقراری تلفن ثابت در منطقه ای از روستا از مشکلات مردم روستا می باشد که انتطار می رود این مشکلات را پیگیری کنند‌.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.