به دغدغه‌های مردم میامی در خصوص مشکلات بیمارستان امام رضا (ع) توجه شود

میامی نیوز_نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار بارئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرودگفت: به دغدغه‌های مردم میامی در خصوص مشکلات بیمارستان امام رضا (ع) توجه شود

کد خبر : 7099
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 4:44

به گزارش میامی نیوز،به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان،صبح امروزرئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در هر نقطه‌ای انجام شود ارزشمند و قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بازدید از نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در هفته دولت امسال بر خدمت صادقانه به مردم تاکید کردند لذا مسئولان بخش‌های مختلف باید خدمت به مردم را اولویت امور خود قرار دهند.

وی نیازسنجی و اولویت‌بندی اقدامات را ضروری دانست و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید نیازهای درمانی مردم هر منطقه را شناسایی کنند تا برنامه‌ریزی امور بر اساس اولویت‌ها انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با انتقاد از موازی کاری در حوزه بهداشت و درمان افزود: اگر نیاز درمانی مردم به درستی شناسایی شود میزان بهره‌وری در بخش بهداشت و درمان افزایش خواهد یافت.

امام جمعه سمنان با تاکید بر هدایت و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ کمکهای مردمی گفت: امور بهداشتی و درمانی به هیچ عنوان نباید تحت‌الشعاع مباحث سیاسی و حاشیه‌ای قرار گیرد چرا که در این صورت مردم متضرر خواهند شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به مطالبه مردم میامی برای تجهیز بیمارستان این شهر گفت: تامین پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ امام رضا (ع) میامی و نیز رفع مشکلات این بیمارستان در بخش‌های اورژانس و داروخانه، مردم منطقه را برای استفاده از خدمات بیمارستان میامی دلگرم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مردم نقاط مختلف شهرستان‌های شاهرود و میامی بویژه اهالی روستاهای این دو شهرستان باید به خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دسترسی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه انجام کارها با نیت خدمت به مردم «عبادت» است، خاطرنشان کرد: عبادت فقط به نماز و روزه یا سایر اعمال عبادی محدود نیست و هرکس با هر مسئولیتی اگر نیت خود را خدمت به مردم قرار دهد، نزد خداوند متعال ماجور خواهد بود.

🔸 در ابتدای این دیدار دکتر «حسین شیبانی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با تقدیر از توجه نماینده ولی فقیه در استان سمنان به دغدغه‌های مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی بویژه مسائل بخش بهداشت و درمان این منطقه به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این دانشگاه طی سال‌های اخیر پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود با تاکید بر اهمیت سلامت در جامعه گفت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در جهت ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان گام برمی‌دارد و تلاش می‌کند از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم استفاده کند.

جاذبه ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.