مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

خبرنگار:محمد آقائی

رضوان و نردین میزبان شهدای گمنام می شوند

میامی نیوز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری مراسم تشییع پنج شهید گمنام در این استان همزمان با روز شانزدهم آذرماه سال جاری خبر دادکه دو شهید در شهرستان میامی تشییع و تدفین خواهند شد.

کد خبر : 7374
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 12:03

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، سردار عباس مطهری بعد از ظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن همایش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از میزبانی این استان از پنج لاله عاشق و شهید گمنام خبر داد.

وی با بیان اینکه این شهدا روز شانزدهم آذرماه سال جاری میهمان مردم استان سمنان هستند، افزود: استقبال از پیکر شهدای گمنام در شاهرود خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه صبح روز ۱۷ آذرماه این پنج شهید گمنام مهمان مردم میامی هستند، ابراز کرد: صبح روز هجدهم آذرماه در دامغان مراسم وداع این شهدا برگزار می‌شود.

مطهری با بیان اینکه عصر روز هجدهم شهیدان گمنام در مهدیشهر و بر دستان مردم این شهرستان مشایعت خواهند شد، تاکید کرد: صبح روز نوزدهم مراسمی با حضور شهدای گمنام در گرمسار و عصر دهمان روز در آرادان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح روز بیستم آذرماه در سرخه و عصر همان روز نیز در سمنان مراسمی با حضور این شهدای گمنام برگزار خواهد شد، افزود: از بیست و یکم تا بیست و پنجم آذرماه نیز مراسم وداع با این شهیدان در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه قرار است دو شهید گمنام در شهرستان میامی به خاک سپرده شوند، تاکید کرد: در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار و دامغان نیز یک شهید به خاک سپرده خواهد شد.

مطهری بیان کرد: همه این شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مردم شهید پرور استان سمنان به خاک سپرده خواهند شد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.