۳۰خودروی حادثه ساز در دامغان توقیف شدند

میامی نیوز- فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه برخورد با هرگونه رفتار مخاطره آمیز هنگام رانندگی در دستور کار است، گفت: در این راستا طی یک هفته اخیر ۳۰ خودروی حادثه ساز در شهرستان توقیف شدند.

کد خبر : 7620
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 8:30

به گزارش میامی نیوز،سرهنگ غلامحسین عرب ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی دامغان ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته با خودروهای حادثه ساز برخورد شده است، ابراز داشت: در این راستا ۳۰ خودرو توقیف شدند.

وی ضمن بیان اینکه هدف از توقیف خودروها برقراری امنیت و ایجاد آرامش در سطح شهر بوده است، افزود: جلوگیری از خسارت مالی، حوادث تلخ و غیر قابل جبران برای شهروندان قانونمند دیگر اهداف این طرح‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی دامغان بابیان اینکه راه فراری برای رانندگان حادثه ساز نیست، ابراز داشت: پلاک این خودرو یا موتورسیکلت‌ها شناسایی و بلافاصله توقیف خواهند شد.

عرب در ادامه تصریح کرد: این تعداد خودرو به علت تغییر وضعیت فیزیکی خودرو، انجام حرکات نمایشی، سرعت غیر مجاز در سطح شهر به ویژه بلوار شمالی و چهار راه ولیعصر، آلودگی صوتی و غیره توقیف ساعتی شدند.

وی بابیان اینکه خانواده‌ها باید خطرات این گونه رفتارهای مخاطره‌آمیز هنگام رانندگی را برای فرزندان خود گوشزد کنند، افزود: این رفتارهای مخاطره‌آمیز عواقب خوبی برای خود و شهروندان ندارد لذا در صورت مشاهده و ثبت برخوردهای لازم انجام می‌شود.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.