مدیرکل راه ‌و شهرسازی شرق استان سمنان:

بارش شدید برف محور شاهرود_آزادشهر و میامی_ عباس آباد را مسدود کرد

میامی نیوز_مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از مسدود شدن دو محور مواصلاتی شاهرود_آزادشهر و میامی_ عباس آباد خبر داد و گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای این محورها در حال انجام است.

کد خبر : 7729
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 19:42

به گزارش میامی نیوز،امیر عمیدی ضمن بیان اینکه بارش برف از شب گذشته محورهای استان سمنان را سفید پوش کرده است، ابراز داشت: هم اکنون دو محور اصلی شاهرود_آزادشهر و میامی_ عباس آباد به دلیل برف مسدود شده است، ابراز داشت: مأموران راهداری در این محورها حضور داشته و عملیات امداد رسانی در حال انجام است.

وی ضمن بیان اینکه این دو محور و همچنین محور توسکستان به سمت گرگان نیز ایمنی لازم را ندارد، افزود: از مسافران تقاضا می‌شود از تردد در این محورها به طور جد خودداری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی توسط راهداران در حال انجام است، ابراز داشت: این محورهای مذکور تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شدند تا پاک سازی مسیر کامل انجام شود.

عمیدی در ادامه اضافه کرد: گردنه‌ها و محورهای استان سمنان مستعد تردد و رانندگی در این شرایط نامساعد جوی نیستند لذا از هموطنان درخواست داریم در همان شهری که هستند تا فردا بمانند تا دید کافی را برای تردد داشته باشند و جاده‌ها نیز باز شوند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.