۶۲ پروژه عمران روستایی بنیاد مسکن استان سمنان در دهه فجر افتتاح می شود

میامی نیوز_سمنان- مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان از افتتاح ۶۲پروژه عمران روستایی طی دهه فجر سال جاری در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها ایمن سازی و بهسازی معابر روستایی را شامل می‌شود.

کد خبر : 7741
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 بهمن 1402 - 10:40

به گزارش میامی نیوز،اصغر گونجی ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر سال جاری ۶۲ پروژه عمران روستایی در استان سمنان به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: برای افتتاح این طرح‌ها اعتباری معادل ۴۸۴ میلیارد و ۹۹۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح‌ها از مشارکت دهیاری‌ها نیز بهره گرفته شده است، افزود: بیشتر این پروژه‌ها حوزه ایمن سازی و بهسازی معابر روستایی استان سمنان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه بیشترین حجم پروژه‌ها با ۳۶ مورد در روستاهای شاهرود بوده است، ابراز داشت: جدول گذاری، سنگفرش، دیوار حائل سنگی، آسفالت و خیابان سازی از جمله طرح‌های انجام شده هستند.

گونجی ضمن بیان اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها گردشگر پذیر کردن، احیا و رونق اقتصادی و ایجاد نشاط اجتماعی در روستاها است، تصریح کرد: در روستاهای با خطر وقوع سیل ایمن سازی های لازم صورت گرفت که این قبیل طرح‌ها برای روستاهای مهدیشهر، دامغان و شاهرود انجام شدند.

وی ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر سال جاری ۵۰۰ مسکن روستایی نیز افتتاح خواهند شد، افزود: برای این واحدها نیز اعتباری حدود ۹۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.