رئیس اتاق اصناف شهرستان:

حذف پروانه‌‌کسب‌های کاغذی آغاز شده است/ دارندگان پروانه کسب کد یکتا دریافت کنند

میامی نیوز_رئیس اتاق اصناف شهرستان میامی از حذف پروانه کسب های کاغذی درشهرستان میامی خبرداد.

کد خبر : 7748
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 8:06

به گزارش میامی نیوز،رئیس اتاق اصناف شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:: بر اساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار، لازم است همه مجوزهای کاغذی تا پایان ۱۴۰۲ الکترونیکی شودکه به زودی «کاغذ» از این حوزه حذف‌ می‌شود.

رئیس اتاق اصناف افزود: از این رو حذف پروانه‌های کسب کاغذی آغاز شده است و واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، جهت تبدیل پروانه‌های کسب خود از شکل کاغذی به الکترونیک اقدام‌ می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد به درگاه ملی مجوزهای کشور وارد‌ می‌شوند و با ثبت کد ملی، کد پروانه کسب، شماره تلفن همراه و کد پستی محل کار شناسه یکتا دریافت‌ می‌کنند.

بارانی تاکید کرد: افرادی که تاکنون این کار را انجام نداده‌اند باید هرچه سریعتر اقدام کنند چرا که فعالان صنفی فاقد شناسه یکتا از ابتدای سال ۱۴۰۳ از دریافت خدمات حکومتی، بانکی، مالیاتی و…. محروم و با مشکلات زیادی روبرو خواهند بود و در واقع امکان فعالیت از ایشان سلب خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان میامی از فاقدان پروانه کسب نیز خواست هر شخصی که در حوزه رسته‌های صنفی فعالیت دارد باید هرچه سریعتر برای دریافت پروانه کسب طی دو مرحله (مرحله اول: درگاه ملی مجوزها- مرحله دوم: سامانه نوین اصناف) اقدام کند تا در آینده از خدمات بانکی … محروم نشود.وی درپایان گفت:اصناف محترم شهرستان جهت کسب اطلاعات بیشتر به اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان میامی مراجعه فرمایند.

جاذبه ها

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.