نامزدهای انتخابات از تخریب رقیبان خود پرهیز کنند

میامی نیوز_امام جمعه میامی گفت:با توجه به نزدک شدن به ایام انتخابات،نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقیبان جلوگیری کنند وبه بیان برنامه های خود بپردازند.

کد خبر : 7786
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 9:01

به گزارش میامی نیوز،خطبه های نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام محمد عزیزی،امام جمعه میامی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

امام جمعه میامی در خطبه اول با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) بیان کرد: فرزند والا مقام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام حق مدار وحق محور بود و ایشان الگویی بی نظیر برای جوانان جامعه بوده است .

وی گفت: در راستای حق محوری باید به درستی از حق دفاع شود و بصیرت داشت و تواصی به حق و صبر وظیفه مؤمنین در آخر الزمان است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به شکرانه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور حداکثری مردم وظیفه مسئولین را سخت ترکرد و مسئولین باید با تلاش و کار بیشتری برای سبب رضایت مندی مردم گام بردارند.

امام جمعه میامی تصریح کرد:در ۲۲ بهمن هیچ مشکل امنیتی در کشور ایجاد نشد و این امنیت که امروز ما داریم  حاصل تلاش وخون جوانان زیادی است که در راه امنیت به شهادت رسیده اند.

وی افزود: امسال شاهدافزایش ۲۰ درصدی مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن بودیم که این راهپیمایی دریایی بود که جلوه حق را به دنیا نمایان کرد و و از ابعاد مهم این حماسه که رسانه های دشمن وسوسه های زیادی داشتند تنوانسند عزم مردم را سست کنند و این نشان از تقوا و بصیرت مردم نسبت به انقلاب دارد.

 حجت الاسلام عزیزی افزود:در گفتمان جمهوری اسلامی مردم نقش اصلی را ایفا می کنند و در انتخابات نیز مردم با مشارکت بیشتر پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

امام جمعه میامی به نقش خواص با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرده وافزود:نقش خواص عنصر شتاب دهنده در جامعه می باشد و دشمن تلاش می کند نقش آنها را کم رنگ کند و خواص وظیفه مهمی در انقلاب دارند وباید از دنیا زدگی و عدم شجاعت در گفتار ورفتار پرهیز کنند.

حجت الاسلام عزیزی درادامه گفت:سپاه پاسداران برای اولین بار موشک بالستیک نقطه زن را از عرشه کشتی شلیک کرد و شناور شهید مهدوی را به موشک های دور برد مجهز کرد که نشان از توانمندی بالای نظامی ایران درددنیا می باشد.

وی تصریح کرد: ناوهای اقیانوس پیمای ایران در هر نقطه از دنیا حاضر و هیچ نقطه نا امنی برای ایران وجود نخواهد داشت و سپاه و بسیج با اذن الهی در برابر دشمن ایستادگی می کند و امروز قدرت اول خاورمیانه است و دشمن از ایران هراس دارد وملت بزرگ ایران قدردان نیروهای نظامی و انتظامی خود هستند.

وی افزود:دوره قلدری ابر قدرت ها به پایان رسیده است و دشمن در غزه ۴ ماه بلاتکلیف است و هیمنه خود را از دست داده اند و امروز اسلام نظم جدیدی در جهان به پا خواهد کرد.

امام جمعه میامی درادامه به انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرده وافزود:به فرموده مقام معظم رهبری ،حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای با مشارکت قوی معجزه آفرین  است و وحدت ملی و حضور پر قدرت مردم در صحنه قدرت ملی را بدست می آورد و نتیجه قدرت آن ملی امنیت در دنیااست.

امام جمعه میامی درپایان گفت: نامزدهای انتخاباتی در تبلیغات خود حق ندارند تخریب کنیند وتخریب  یک فعل حرام دراسلام است و باید تلاش کنند به مردم برنامه ارائه دهند والبته  شورای اجرائی در برابر تخریب ها واکنش و اقدام کنندوما نیز دراین تریبون بد اخلاقی های انتخاباتی را گوشزد خواهیم کرد.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.