حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه بصیرت مردم بود

میامی نیوز_امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه، حضور گسترده مردم شهرستان را در انتخابات نشانه بصیرت ودشمن نشانی مردم دانست.

کد خبر : 7894
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1402 - 13:22

به گزارش میامی نیوز،امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت ماه بهار قرآن و آثار این ماه مبارک گفت:رشد جهشی، برابری فقیر و غنی و روزه داری ، امنیت اجتماعی ، استحکام پیوند خانواده و ایجاد محبت، تقویت عزم و اراده از آثار و برکات ماه مبارک رمضان است و مهم ترین نکته ای که باید در این ماه رعایت شود حفظ حرمت و جایگاه این ماه مبارک توسط کسانی است که  نمی توانند روزه بگیرند.

حجت السلام محمد عزیزی با اشاره به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت بیان کرد: فضیلت این ماه مبارک در کنار نوروز باستانی باید مورد توجه قرار گیرد.

عزیزی امام جمعه

وی افزود:ماه رمضان ماه انس با قرآن‌ می باشدو قرآن ناطق حضرت مهدی(عج) است و راه انس با حضرت، خودسازی و تهذیب است و باید در ایام ماه مبارک لحظه به لحظه به یاد امام زمان(عج) بود.

امام جمعه میامی در ادامه به موضوع انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرده وافزود: کسب رتبه اول در مشارکت حداکثری در استان افتخاری دیگر برای شهرستان میامی است که این مهم به همت و تلاش مسئولین و بصیرت مردم رقم خورد و آنچه مهم است احترام  به منتخب مردم دوری از سخنان و بیانات دشمن پسند و اختلاف جویانه است

وی بیان کرد:  نمایندگان منتخب باید گوش و کلام آنها  زبان و کلام رهبر باشد و منش آنها باید راه امامین انقلاب باشد و اگر می خواهند کشور به سر منشا اصلی خود برسد باید تابع ولایت فقیه باشند.

امام جمعه میامی به اهداء مدال افتخارفتح به فراماندهان سپاه وارتش از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرده وتصریح کرد:مدال فتح یکی از عالی ترین نشان در نیروهای مسلح است که سابقه آن به سالها قبل می رسد و اهدای نشان فتح درجه یک در واقع تقدیر از عملکرد آنهاست.

وی افزود: اطراف ایران جنگ است وبا رشادت نیروهای مسلح ایران، اوج امنیت در کشور ایران وجود دارد و این به برکت جانفشانی نیروهای مسلح است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.