توصیه های ایمنی فرمانده انتظامی استان/ایمنی منازل را بالا ببرید

میامی نیوز_ فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به توصیه های نوروزی پلیس به مردم، گفت: ارتقای ایمنی منازل مسکونی و نصب حفاظ و تقویت قفل ها از مهمترین توصیه های پلیس به مردم است.

کد خبر : 7906
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 13:55

به گزارش میامی نیوز،سردار جلیل موقوفه‌ای،درباره توصیه‌های نوروزی فراجا به مردم بیان کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و مسافرت‌ها و دید و بازدیدهایی که عمدتاً نیز شب‌ها صورت می‌گیرد، می‌بایست امنیت منازل توسط مردم استان سمنان به مراتب بیش از دیگر ایام مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ارتقای ضریب امنیت منازل مسکونی یکی از مهمترین موضوعاتی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند، افزود: اطمینان از سلامت قفل‌ها، بست‌ها، دوربین‌های مدار بسته، دزدگیر، حفاظ و … به ویژه برای منازل ویلایی که تراکم جمعیتی کمتری دارد، از دیگر توصیه‌های پلیس به مردم است.

ارتقای ایمنی منازل

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخی منازل آپارتمانی وجود دارد که از طریق حیاط به راحتی می‌توان به بالکن‌ها دسترسی داشت لذا باید حفاظ مورد اطمینانی نیز برای این بالکن‌ها تعبیه کرد، ابراز کرد: این تمهیدات در پیشگیری از وقوع سرقت مؤثر است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه سپردن منزل به یکی از اقوام و یا آشنایان مورد اطمینان از دیگر مسائلی است که مردم باید به آن توجه داشته باشند، ابراز کرد: روشن نگه داشتن یک لامپ کوچک در خانه در هنگامی که افراد برای دید و بازدید عید به خارج از منزل مراجعه می‌کنند نیز از جمله دیگر توصیه‌های پلیس است.

وی با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود که طلا و وجوه خودشان را در داخل منزل نگهداری نکرده و حتی آن را همراه خود نیز نبرند، تاکید کرد: مردم در صورتی که مسافرت می‌کنند حتماً مراتب ایمنی را رعایت کرده تا خودرویشان مورد سرقت قرار نگیرد.

ایمنی در رانندگی

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه استقرار خودرو در یک پارکینگ مطمئن می‌تواند از سرقت خودرو و محتویات داخل آن جلوگیری کند، بیان کرد: مسافران حتماً از پارکینگ‌های عمومی مطمئن استفاده کنند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه مردم در زمان حضور در اماکن پر ازدحام مانند بازارها، خیابان‌های شلوغ، اتوبوس و … مراقب جیب بر ها نیز باشند، گفت: نیروی انتظامی نیز در این ایام گشت‌هایی را در تمام شهرستان‌های استان سمنان دایر کرده تا شاهد ارتقای امنیت باشیم.

وی با بیان اینکه رعایت اصول قوانین رانندگی از دیگر توصیه‌های پلیس در ایام نوروز است، افزود: به ازای هر دو ساعت رانندگی در جاده‌های کویری استان سمنان می‌بایست ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کرد و این نکته مهمی است که رانندگان ما باید به آن توجه داشته باشند./مهر

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.