۳۰ مصدوم تصادفات رانندگی در استان سمنان امداد رسانی شدند

به گزارش میامی نیوز،حسین درخشان با بیان اینکه در روز چهارم فروردین ماه جمعیت هلال احمر استان به ۳۰ مصدوم تصادفات رانندگی در استان امداد رسانی کردند، تاکید کرد: مجموعاً هلال احمر در این روز به چهار تصادف اعزام شد. وی با بیان اینکه پنج مصدوم تصادفات رانندگی توسط هلال احمر به بیمارستان‌های استان سمنان

کد خبر : 7915
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 7:29

به گزارش میامی نیوز،حسین درخشان با بیان اینکه در روز چهارم فروردین ماه جمعیت هلال احمر استان به ۳۰ مصدوم تصادفات رانندگی در استان امداد رسانی کردند، تاکید کرد: مجموعاً هلال احمر در این روز به چهار تصادف اعزام شد.

وی با بیان اینکه پنج مصدوم تصادفات رانندگی توسط هلال احمر به بیمارستان‌های استان سمنان منتقل شدند، تاکید کرد: در محور شاهرود به گرگان برخورد یک دستگاه پژو و تندر ۹۰ روز گذشته هفت مصدوم داشت که یک نفر توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست هلال احمر استان سمنان گفت: تصادف سمند با پژو در محور سمنان به دامغان نیز ۹ مصدوم داشت که دو نفر توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند همچنین روز گذشته هلال احمر به حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در محور شهمیرزاد به چاشم نیز اعزام شد.

درخشان بیان کرد: حادثه بعدی برخورد خودروی رسپکت با پژو بود که در محور میامی به شاهرود به وقوع پیوست و دو مصدوم از ۱۰ مصدوم این حادثه توسط هلال احمر امداد رسانی شد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.