مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان خبرداد:

آغاز طرح هفته اکرام ایتام دراستان سمنان

میامی نیوز_مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از آغازطرح ایتام هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع) دراستان سمنان خبرداد.

کد خبر : 7920
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 12:48

به گزارش میامی نیوزمحمد حسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با مدیر مسئول پایگاه خبری میامی نیوز، با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان زیادی در پهنه‌ی ایران زیبای ما زندگی می‌کنند که دست تقدیر، شرایط سختی را برایشان رقم‌زده است، خاطرنشان کرد: کودکان در طرح ایتام سرپرست خود را ازدست‌داده‌اند که نیازمند حمایت هستند اما در طرح محسنین به دلیل ازکارافتادگی، زندانی بودن و یا بد سرپرست بودن نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی خیرین هستند که حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فرا روی آن‌ها قرار دهد.وی افزود:هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع) هفته اکرام ایتام پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت.

ذوالفقاری با اذعان اینکه طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ باهدف حمایت از کودکان و تأمین نیازمندی‌های ضروری آنان درزمینهٔ های معیشتی، تحصیلی، درمان و… در کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد، خاطرنشان کرد: در هفته اکرام پایگاه‌های جذب حامی در تمامی دفاتر ۱۱گانه کمیته امداد سراسر استان سمنان و بیش از ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده ثبت‌نام همشهریان در طرح اکرام ایتام است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: قریب به پنج هزار کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که از این مجموع ۹۸۰ کودک فاقد حامی هستند.
وی ادامه داد: ازاین‌رو در این هفته فرصت مناسبی است تا هر یک از نیکوکاران استان سمنان با انتخاب یک یا چند کودک نیازمند حمایت مادی و معنوی خود را از کودکان معنوی خود بر عهده گیرند.
ذوالفقاری تصریح کرد: مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳، مراجعه به مراکز نیکوکاری از راه‌های ثبت‌نام در این طرح است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و مثبت طرح اکرام ایتام این است که حامیان طرح اکرام مبالغ موردنظر خود را مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.