نماینده ولی فقیه در استان:

محمد آقائی

تشکیل گروه های سرود یک ظرفیت عالی در کانون های مساجد است

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین« مرتضی مطیعی» در نشست با سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک سال جدید به اهالی مساجد بیان کرد: در سال جدید چند کار اصلی و راهبردی برای کانون ها در سطح استان برنامه ریزی شود تا شاهد برنامه

کد خبر : 7921
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 12:47

به گزارش خبرنگار میامی نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین« مرتضی مطیعی» در نشست با سرپرست و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک سال جدید به اهالی مساجد بیان کرد: در سال جدید چند کار اصلی و راهبردی برای کانون ها در سطح استان برنامه ریزی شود تا شاهد برنامه های منسجم تری در سطح مساجد استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان فعالیت گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد را یک ظرفیت عالی دانست و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد استفاده کنند.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه سرکشی و بازدید از کانون ها در اجرای بهتر برنامه کانون ها تاثیرگذار است، گفت: با توجه به وضعیت اعتباری موجود علاوه بر حمایت از کانون ها در زمینه سرکشی و بازدید از کانون ها نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد نباید صرفا مبتنی بر بودجه دولتی باشد و کانون ها با شمارکت مردم و ارکان مسجد فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری را در مساجد اجرا نمایند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت ستاد استان سعی بر چشاندن شیرینی خدمت به مدیران کانون های مساجد داریم افزود:  اگر مدیران کانون های مساجد با هدف خدمت به مسجد و اهالی محله در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت داشته باشند قطعا شیرینی خدمت به مردم را خواهند چشید.

«محمد امین حقیقت» با اشاره به برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سال جدید بیان کرد: سرکشی و بازدید از کانون های فرهنگی هنری از مساجد در دستور کار است تا بیش از پیش با حضور در کانون ها از فعالیت ها بازدید شود .

وی با بیان اینکه توانمند سازی مخاطبین یکی از برنامه های این ستاد است ، افزود: تقویت شبکه موجود کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان ، بهره مندی از ظرفیت سایر تشکل ها و ارکان مسجد و در نهایت رسیدن به آرمان مسجد محوری در دستور کار این ستاد است.

جاذبه ها
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.