دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بازرس کل استان سمنان

میامی نیوز_ همزمان با فرارسیدن نورئز۱۴۰۳، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر رشیدزاده بازرس کل استان سمنان دیدار کرد.

کد خبر : 7928
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1403 - 14:34

به گزارش میامی نیوز،حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشیدزاده بازرس کل استان سمنان ۵ فروردین ماه با اشاره به شعار سال؛ “جهش تولید با مشارکت مردمی”، اظهار کرد: طی سالیان اخیر بحث تولید از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و اهتمام سازمان بازرسی بر آن است در کنار صنایع باشد و موانع تولید با برنامه‌های خاص سازمان و در چارچوب ضوابط قانونی برداشته شود.

وی با بیان اینکه دولت سال گذشته دستاوردهای مهمی در حوزه تولید کسب کرد، گفت: اقدامات و تلاش‌های اقتصادی باید در سفره مردم نمود پیدا کند و مشارکت مردم در جهش تولید با ورود در حوزه صنایع دستی، مشاغل خانگی و صنایع کوچک محقق شدنی است.

رشیدزاده خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های حوزه دانش‌بنیان برای اشتعال جوانان تحصیل‌کرده و دانشگاهی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دولتمردان و دستگاه‌های متولی با همکاری و هماهنگی مشکلات ناشی از تورم را در جامعه کاهش و احساس امنیت اقتصادی در بین مردم افزایش دهند.

بازرس کل استان سمنان یادآور شد: سال گذشته، اقدامات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان مطلوب بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همکاری و مساعدت بانک‌های عامل استان برای تحقق شعار سال در بخش صنعت ضروری است.

محمدرضا باقری افزود: واحدهای صنعتی که از سیستم بانکی استان سمنان تسهیلات دریافت کرده‌اند، حساب‌های بانکی خود را به استان انتقال دهند.

باقری با بیان اینکه ۲ هزار طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در حال اجراست، تاکید کرد: تامین مالی و پرداخت تسهیلات برای این طرح‌های صنعتی هدفمند باشد. 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد پروژه انتقال بخشی از پساب شهری به شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سمنان، بیان کرد: ایجاد خط انتقال هشت کیلومتری، احداث منبع ۱۰ هزار مترمکعبی از جمله اقدامات عمرانی در راستای اجرای این پروژه است.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.