فرمانده سپاه استان از طرح های سازندگی میامی بازدید کرد/تجلیل از شهرستان میامی

میامی نیوز_فرمانده سپاه استان به همراه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میامی از طرح های سازندگی وقرارگاه جهاد نوروزی شهرستان بازدید کرد.

کد خبر : 7940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 10:48

به گزارش میامی نیوز، پیش از ظهر امروز،سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در شهرستان میامی از عرصه‌های سازندگی قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدیدها که از عرصه‌های سازندگی در روستا‌های کردآباد، بکران و کوهان انجام شد،  از روند ساخت مسکن برای خانواده‌های کم‌برخوردار بازدید و از جهادگران تشکر کرد. فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه بازدید ازطرح‌های سازندگی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان میامی بازدید و از جهادگران این عرصه قدردانی شد.همچنین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و هیأت همراه از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که به همت دهیاری روستای کلاته اسد و قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی در محوراصلی میامی_مشهد برپا شده بود، بازدید و از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه که ارائه‌دهنده سوغات و محصولات محلی این شهرستان به مسافران هستند، تقدیر کرد.

در ابتدای این بازدید،سرهنگ اسماعیلی،فرمانده سپاه ناحیه میامی نیز به گزارشی از فعالیت های این شهرستان اشاره کرد.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.