معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق خبر داد:

انتقال بیش از ۲۸۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در تعطیلات نوروز امسال

میامی نیوز_معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از ۲۸۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله این منطقه انتقال یافته است.

کد خبر : 7964
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 11:30

به گزارش میامی نیوز به نقل ازروابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران –منطقه شمال‌شرق؛ حسین ابراهیمی افزود: بیش از ۸۹ میلیون لیتر این فرآورده‌ها مربوط به فرآورده بنزین است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو۴) از این رقم ۱۰۰میلیون لیتر و نفت گاز معمولی حدود ۸۵ میلیون لیتر است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی این منطقه؛ خاطر نشان کرد: بیشترین میزان فرآورده رسید شده در این بازه زمانی در تاسیسات مشهد مقدس با حدود ۸۸ میلیون لیتر و کمترین آن در تاسیسات دامغان با حدود ۱۰ میلیون لیتر است.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و سمنان و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی خیام نیشابور، شهید بسطامی شاهرود و شهید باکری سمنان را عهده‌دار است.

جاذبه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.